[H] Lommelse Sahara 03-04 ☀

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Fosco

[H] Lommelse Sahara 03-04 ☀

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-02-16 19:08

03 april '16 | Lommelse Sahara, Lommel | Honden

Het is alweer een hele lange tijd geleden dat ik een fotomeeting georganiseerd heb (lees april vorig jaar). En het begon laatst weer behoorlijk te kriebelen en zo ben ik een keer gaan overleggen met Femke (Fading). We willen gaan met een kleine groep zodat we genoeg tijd per model hebben om het lekker uit te werken en onze creativiteit de vrije loop te laten. Helpen jullie mee om er een succes van te maken?

HET IDEE
Het is idee is lekker zomerse foto`s. We willen een ochtend en een middag groep met ieder 3 modellen. Aldus 6 honden.We laten de meeting themavrij, eigen uitwerking, creativiteit en ideeën zijn dus wel een must.

DATUM & LOCATIE
De fotografiemeeting gaat plaatsvinden op zondag 03 april 2016. De locatie ligt in BE en is de Lommelse Sahara. We zullen parkeren bij Evenementenhal De Soeverein, Sportveldenstraat 10, 3920 Lommel. Hier zullen we na een stuk lopen het gebied ingaan. Je hebt er een grote zandvlakte, stukken bos en een prachtig meer! Ook is er inmiddels een groot losloopgebied. Ik ga even uitzoeken waar dit zich precies bevind zodat we daar lekker aan de slag kunnen. Er is een mail naar het bosbeheer gegaan om toestemming te vragen. Hier wacht ik nog antwoord vanaf.

Afbeelding

VOORWAARDEN
- Deelnemen aan de meeting is geheel op eigen risico.
- De honden moeten los kunnen en de basis commando`s kennen.
- Eventuele kosten zijn voor eigen rekening.
- Alleen opgeven via PB.
- De organisator is niet verantwoordelijk voor boetes wanneer deelnemers zich niet aan de regels van het gebied houden.
- We houden het gebied met zijn allen netjes.
- Bedenk goed of je op de datum ook daadwerkelijk kunt.

FOTOGRAFEN
Er zullen slechts 6 fotografen meegaan zodat iedereen de ruimte en de tijd heeft. De fotografen worden gekozen door ons op basis van ervaring (Hier kijk ik niet direct naar kwaliteit maar naar groei de afgelopen tijd). Fotografen kunnen zich enkel via PB aanmelden bij mij! Ik zet je dan in het lijstje.

Boktnaam:
Naam:
Website:
Ervaring:

MODELLEN
Ook hier kunnen maar 6 modellen mee. De modellen worden gekozen middels een stemronde door de fotografen. Ook de modellen kunnen enkel via PB worden aangemeld bij mij. Bij Extra kun je invullen of je dier iets bijzonders kan of of dat er ergens rekening mee gehouden moet worden.

Naam:
Naam hond:
Ras:
Leeftijd:
Hoofdfoto:
standfoto:
Extra:

AFSLUITING
Als alle informatie en gegevens bekend zijn, krijgen alle modellen en fotografen een grote mail met alle nodige informatie! er komen nette schema`s met genoeg tijd zodat niks gehaast hoeft.
Heb je nog vragen? je kunt mij altijd PBen!

EERDERE MEETINGS
Dit zijn linkjes van meetings eerder door mij georganiseerd:

Regte heide pony`s 2015
Cadettenkamp hond 2014
Korte duinen 2012
http://www.fotomeetingzeeland.weebly.com
http://www.fotomeetingcadettenkamp.weebly.com
http://www.fotomeetinghond.weebly.com
Laatst bijgewerkt door Fosco op 09-02-16 19:44, in het totaal 3 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-16 19:09

*\o/* *\o/* Yeah ! *\o/* *\o/*

FR_Foto

Re: [P][H] Lommelse Sahara 03-04 ☀

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-16 19:35

Aangemeld :)

LiindseyV

Re: [P][H] Lommelse Sahara 03-04 ☀

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-16 19:38

Ik vind het spijtig om te zeggen, maar sinds kort zijn paarden niet meer toegelaten in de Lommelse Sahara ... Ik woon er dichtbij namelijk ;(

Fosco

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-02-16 19:39

LiindseyV schreef:
Ik vind het spijtig om te zeggen, maar sinds kort zijn paarden niet meer toegelaten in de Lommelse Sahara ... Ik woon er dichtbij namelijk ;(

Oh wat rot om te horen, dat wist ik nog niet.. Dan worden het enkel honden.. :) Bedankt voor de tip!

LiindseyV

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-16 19:41

Ja vind het ook echt zo jammer, wou ook graag eens foto's op die locatie maar toen kwam ik te weten dat je met de paarden alleen nog maar op de verharde wegen of het bospad mag komen ... niet meer op het strand en dus ook niet aan of in het water , anders kun je een fikse boete krijgen :(

Fosco

Re: [H] Lommelse Sahara 03-04 ☀

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-02-16 19:46

Heb het topic aangepast :)

incredible90

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-16 20:00

LiindseyV schreef:
Ja vind het ook echt zo jammer, wou ook graag eens foto's op die locatie maar toen kwam ik te weten dat je met de paarden alleen nog maar op de verharde wegen of het bospad mag komen ... niet meer op het strand en dus ook niet aan of in het water , anders kun je een fikse boete krijgen :(

heb dat laatst ook ergens gehoord / gelezen, jammer is een mooie lokatie

Fosco

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-02-16 20:11

XxDiandraxX

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-16 20:22

Ik denk er nog even over na, lijkt me super leuk maar Kenai staat ingeschreven voor nog een paar meetings. Even kijken of hij daar mee mag want anders word het wel erg veel..

Fosco

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-02-16 22:11

F O T O G R A F E N
01) Fosco | Lotte | Foscofotografie
02) Fading | Femke | Fadingfotografie
03) FR_Foto | Femke | Femke Rowel Fotografie
04) Lieselotte44 | Lieselotte | LC Photography

M O D E L L E N
01) Lieselotte44 | Lieselotte | Border Collie | Kyle | Foto Foto
02) Martine HP | Martine | Lagotto Romagnolo | Gioia | Foto | Martine kan een van de hondjes meenemen
03) Martine HP | Martine | Argentijnse dog | Nike | Foto | Martine kan een van de hondjes meenemen
04) Martine HP | Martine | Argentijnse dog | Nahla | Foto | Martine kan een van de hondjes meenemen

Fosco

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-02-16 13:49

F O T O G R A F E N

M O D E L L E N
    02) Martine HP | Martine | Lagotto Romagnolo | Gioia | Foto | Martine kan een van de hondjes meenemen
    03) Martine HP | Martine | Argentijnse dog | Nike | Foto | Martine kan een van de hondjes meenemen
    04) Martine HP | Martine | Argentijnse dog | Nahla | Foto | Martine kan een van de hondjes meenemen
    05) Pets123 | Talia | Shetland Sheepdog | Udhai | Foto Foto
    06) Pets123 | Talia | Shetland Sheepdog | O'die | Foto Foto
    07) xAnthea | Anthea | Keeshond | Lino | Foto Foto

Lynn85

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-16 14:10

Even een stipje om te volgen.
Zij zijn trouwens wel veel strenger geworden op loslopende honden, sinds het losloopgebiedJE er is. Dus hopelijk hebben jullie er die dag niet teveel last van.

Lynn85

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-16 17:10

Ik heb dat van die paarden in de sahara nog eens nagevraagd bij iemand die bij de politie van Lommel werkt. Volgens hen mag je daar nog wel gewoon komen met paarden.
Het gaat wel de ronde her en der dat je er niet meer mag komen met paarden, dus vandaar even nagevraagd. Dat je daar niet met 6 paarden moet gaan staan snap ik nog wel. Maar 1-2 zal vast geen kwaad kunnen.

billionache

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-16 17:15

Wat ongelooflijk jammer dat ik 3 april zelf een meeting organiseer! Had me graag opgegeven als fotograaf én model :j

Lynn85 schreef:
Ik heb dat van die paarden in de sahara nog eens nagevraagd bij iemand die bij de politie van Lommel werkt. Volgens hen mag je daar nog wel gewoon komen met paarden.
Het gaat wel de ronde her en der dat je er niet meer mag komen met paarden, dus vandaar even nagevraagd. Dat je daar niet met 6 paarden moet gaan staan snap ik nog wel. Maar 1-2 zal vast geen kwaad kunnen.

Het gaat ook volgens mij over fotomeetings :-)

Dat mag echt niet meer. Laatste paardenmeeting daar was in 2013 geloof ik en dan zijn er echt politiebusjes op de vlakte gereden om te zeggen dat dat soort 'evenementen' niet (meer) toegestaan zijn. Waren toen ook verschillende bokkers bij als ik me niet vergis.

*kruipt weer onder meeleessteen*

Fosco

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-02-16 17:29

billionache schreef:
Wat ongelooflijk jammer dat ik 3 april zelf een meeting organiseer! Had me graag opgegeven als fotograaf én model :j

Lynn85 schreef:

Het gaat ook volgens mij over fotomeetings :-)

Dat mag echt niet meer. Laatste paardenmeeting daar was in 2013 geloof ik en dan zijn er echt politiebusjes op de vlakte gereden om te zeggen dat dat soort 'evenementen' niet (meer) toegestaan zijn. Waren toen ook verschillende bokkers bij als ik me niet vergis.

*kruipt weer onder meeleessteen*

Hmm een lastige questie dus.. nouja ik heb netjes een mail voor toestemming gestuurd.. die wachten we dan maar gewoon af. Hoop daar snel antwoord op te krijgen :)

billionache

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-16 17:33

Oeps, vreemde omschrijving misschien :+

Het zijn enkel fotomeetings met paarden die daar dus echt niet meer mogen. Honden mag volgens mij nog wel gewoon, maar daar moet je inderdaad toestemming voor vragen. Loslopende honden doen ze moeilijk over maar de vorige meetings daar is er niks van controle oid geweest.

Fosco

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-02-16 17:35

billionache schreef:
Oeps, vreemde omschrijving misschien :+

Het zijn enkel fotomeetings met paarden die daar dus echt niet meer mogen. Honden mag volgens mij nog wel gewoon, maar daar moet je inderdaad toestemming voor vragen. Loslopende honden doen ze moeilijk over maar de vorige meetings daar is er niks van controle oid geweest.

Maar loslopende honden in een losloopgebied zal geen probleem zijn neem ik aan?

Fosco

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-02-16 22:07

F O T O G R A F E N

M O D E L L E N
    08) Marleen van den Boom | Stafford | Joy | Foto Foto

Fosco

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-02-16 21:53

F O T O G R A F E N

M O D E L L E N
    01) Marleen van den Boom | Stafford | Joy | Foto Foto

Fosco

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-03-16 20:48

Zijn er nog mensen met interesse in deze meeting? aanmeldingen liggen helaas al een tijdje stil..

Mellanca

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-16 22:33

Ik zal hier in de buurt eens rondhoren :)

Lynn85

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-16 11:43

Wat wil je nog? Honden of fotografen?
Ik kan op de hondenschool bij ons in Lommel wel wat modellen ronselen misschien.

Fosco

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-03-16 12:37

Beide lijkt me handig ivm een reservelijst :)

Fosco

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-03-16 12:39

F O T O G R A F E N

M O D E L L E N
    01) Martine HP | Martine | Lagotto Romagnolo | Gioia | Foto | Martine kan een van de hondjes meenemen
    02) Martine HP | Martine | Argentijnse dog | Nike | Foto | Martine kan een van de hondjes meenemen
    03) Martine HP | Martine | Argentijnse dog | Nahla | Foto | Martine kan een van de hondjes meenemen
    04) Pets123 | Talia | Shetland Sheepdog | Udhai | Foto Foto
    05) Pets123 | Talia | Shetland Sheepdog | O'die | Foto Foto
    06) xAnthea | Anthea | Keeshond | Lino | Foto Foto

Momenteel is dit de lijst :)