[M] Bruidsmode in het licht – 10-04 Drijflanen (Tilburg)

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

xWouter

[M] Bruidsmode in het licht – 10-04 Drijflanen (Tilburg)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-01-16 16:48

Bruidsmode in het licht – 10-04 Drijflanen (Tilburg)

Een aantal dagen geleden kwam Lotte (Fosco fotografie) met het idee om samen een bruidsmode meeting te organiseren, dit leek mij erg gaaf aangezien ik dit eigenlijk altijd al eens heb willen doen. Zodoende is dit topic tot stand gekomen.

Het idee
Het moodboard hieronder schetst een idee van de sfeer die wij graag neer willen zetten. Een bruidsjurk is natuurlijk een must, verder kan er nog gedacht worden aan allerlei attributen zoals een boeket, rozenblaadjes, etc. Ook zullen we werken met visagistes, houd u er dus rekening mee dat hier enige kosten aan verbonden zullen zitten! Zoals je kunt zien willen we vooral veel werken met licht en een ongedwongen ontspannen sfeer. Maar wil je als fotografe een andere invulling geven aan de foto`s qua sfeer kan dit uiteraard ook.

Afbeelding

De locatie & datum
De fotomeeting zal plaatsvinden op zondag 10 april. De locatie ligt in Tilburg. Er zal verzameld worden bij Lotte thuis en vanuit daar zullen we gezamelijk naar de Drijflanen gaan hoe we dit carpoolen spreken we te zijner tijd precies af. De visagie zal bij Lotte thuis gedaan worden, ook kunnen de fotografen hier ’s middags lunchen. Wanneer u mee gaat als model of fotograaf zal het precieze adres u worden toegezonden.

Voorwaarden
- Zonder bruidsjurk (en pak) kan er niet deel worden genomen aan de meeting
- U dient niet bang te zijn om voor de camera te staan
- Iedereen zal bij te dienen dragen aan de kosten van de visagistes
- Opgeven kan enkel via PB
- Bedenk eerst goed of de locatie niet te ver is en of u beschikbaar bent voordat u uzelf opgeeft !
- Fotografen hanteren hun eigen tarieven voor nabestellingen
- Fotografen dienen minimaal 5 foto’s binnen een maand te leveren per model via een speciaal gemaakte website

Indeling
In totaal zal er gewerkt worden met 4 fotografen en 4 modellen. Er word gewerkt in een ochtend en middag groep, wat dus inhoudt dat de fotografen in tweetallen dienen te fotograferen. We willen minimaal 2 koppels meenemen naar de meeting. Mocht uw vriend of vriendin dus meekunnen en willen is dat ideaal! De ochtendgroep zal eerst in de visagie gezet worden waarna we naar locatie vertrekken voor de fotosessie. Als deze sessie klaar is gaan we terug voor de lunch (dit is 5 minuutjes met de auto) waarna de volgende twee modellen in de visagie gezet zullen worden. Als dit klaar is vertrekken we voor de middag terug naar de locatie waar we ook een stukje zonsondergang mee zullen pakken als het weer dit toelaat.

Fotografen
Er zullen slechts 4 fotografen meegaan. Dit gaat op volgorde van aanmeldingen. Dus wie het eerst komt, wie het eerst maalt! Fotografen kunnen zich dus enkel opgeven via PB. Begin maart zullen we de fotografen kiezen.

Boktnaam –
Naam –
Website –
Ervaring –

Modellen
Er kunnen ook maar 4 modellen/koppels mee. De modellen zullen worden gekozen door de fotografen. Ook de modellen kunnen zich enkel via PB aanmelden. We willen dus met minimaal 2 koppels werken. Maar als enkel model mag je je uiteraard ook aanmelden. Midden maart zullen we de modellen kiezen.

Boktnaam –
Naam/namen –
Foto`s –
Foto jurk (en pak) –
Ervaring –

Afsluiting
Wanneer de fotografen en modellen gekozen zijn en alle informatie verzameld is, zal iedereen een bericht krijgen met alle informatie. Hier zal o.a. de precieze locatie in vermeld staan en ook zullen de schema’s hierin staan. We nemen voldoende tijd voor de rondes zodat iedereen zijn of haar idee goed kan uitwerken.

Foto’s van de locatie en gemaakt op de locatie

Het is een erg rustig open gebied met stukken grasland, vennetjes en bos. Er is ontzettend goed gebruik te maken van het zonlicht en je kunt op iedere hoek een andere achtergrond pakken.

Foto van de locatie:
Afbeelding

Afbeelding Afbeelding

Gemaakt op de locatie:
Afbeelding

Anoniem

Re: [M] Bruidsmode in het licht – 10-04 Drijflanen (Tilburg)

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-16 22:58

Ik zou me graag aanmelden. Heb de jurk hangen en ga onverwacht niet meer trouwen dus dit zou wel een opsteker voor me zijn.

magicmist

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-16 02:34

als jolijn het niet erg vind zou ik me ook willen aanmelden.
ik zou mezelf graag nog eens in een bruidsjurk steken, aangezien ik toen ik gign trouwen flink overgewicht had en nu dat allemaal kwijt ben en mezelf nu wel s in een trouwjurk wil zien staan

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-16 03:53

Ligt eraan wie je meeneemt ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-16 06:38

Bij nader inzien vind ik dat eigenlijk wel vervelend ja.

MonetteFoto

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-16 07:13

Aangemeld als fotograaf via pb! Klein vraagje... Er staat dat het voor de fotografen wie het eerst komt wie het eerst maalt is. Daarna staat er dat er begin maart gekozen wordt.. Hoe zit dit?

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-16 07:53

Jullie hoeven elkaar toch niet tegen te komen? :=

*zoekt trouwjurk*

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-16 07:58

Oeh leuk! Ik ga ook even kijken wat mogelijk is. Ben in oktober getrouwd en ik denk dat mijn jurk ook wel in de setting zou passen.

En ik ben het met Iris eens. Waarom zouden jullie niet allebei kunnen komen? Jullie zijn allebei volwassen mensen dus daar moet je dan toch gewoon mee om kunnen gaan :) Geen idee wat er tussen jullie is voorgevallen, maar lijkt me kinderachtig om er moeite mee te hebben dat iemand anders ook haar wens vervuld ziet worden.

xWouter

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-01-16 10:05

M_M_F schreef:
Aangemeld als fotograaf via pb! Klein vraagje... Er staat dat het voor de fotografen wie het eerst komt wie het eerst maalt is. Daarna staat er dat er begin maart gekozen wordt.. Hoe zit dit?

Dat is een foutje ! Oeps! Het is gewoon wie het eerst komt wie het eerst maalt :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-16 10:26

Is er al een update bekend? O:) Had je gisteren al een pb gestuurd :D

MonetteFoto

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-16 10:30

xWouter schreef:
M_M_F schreef:

Dat is een foutje ! Oeps! Het is gewoon wie het eerst komt wie het eerst maalt :j

Top! Dank je :)

xWouter

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-01-16 10:50

Anoniem schreef:

Komt vandaag :j

magicmist

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-16 11:39

Cayenne schreef:
Oeh leuk! Ik ga ook even kijken wat mogelijk is. Ben in oktober getrouwd en ik denk dat mijn jurk ook wel in de setting zou passen.

En ik ben het met Iris eens. Waarom zouden jullie niet allebei kunnen komen? Jullie zijn allebei volwassen mensen dus daar moet je dan toch gewoon mee om kunnen gaan :) Geen idee wat er tussen jullie is voorgevallen, maar lijkt me kinderachtig om er moeite mee te hebben dat iemand anders ook haar wens vervuld ziet worden.

tussen ons niets,hebben ook geen ruzie, maar we zitten wel een bepaalde omstandigheden wat 'omgaan' met elkaar wat lastiger maakt.
dus als jolijn het wil dan trek ik mij terug. geen probleem

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-16 11:48

Dat inderdaad. Er is al een optie gegeven zodat we beiden kunnen gaan eventueel.

fabske

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-16 11:56

Mag je ook opgeven als je nog niet getrouwd bent geweest maar wel een trouwjurk etc hebt?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-16 12:09

xWouter schreef:
[naam] schreef:

Komt vandaag :j

Top! :D

Lynn85

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-16 14:24

Aangemeld als fotograaf

Fosco

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-16 15:42

fabske schreef:
Mag je ook opgeven als je nog niet getrouwd bent geweest maar wel een trouwjurk etc hebt?

Ja hoor, dat mag gewoon :)

Betreft Jolijn en Tamara, van mij mogen jullie je ook beide aanmelden en mochten jullie beide gekozen worden kunnen we het splitten in ochtend en middag. Mocht dat het wel mogelijk maken om mee te doen :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-16 17:48

Dat was idd al besproken!

xWouter

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-01-16 23:14

Excuses, ik moet morgenochtend de lijst updaten op school ! Heb op het moment alleen een telefoon ter beschikking en dat gaat nog wat lastig.

xWouter

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-01-16 23:14

Robijntjah schreef:
Dat was idd al besproken!

:j

xWouter

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-01-16 10:01

FOTOGRAFEN schreef:
1. Fosco - Lotte - http://www.foscofotografie.nl of http://www.facebook.com/foscofotografie
2. xWouter - Shirley - http://www.sunci.nl of http://www.facebook.com/suncifotografie
3. Fading - Femke - http://www.fadingfotografie.nl - Ervaring sinds 2011
4. xNavatu - Nadine - http://www.navatushots.nl of http://www.facebook.com/navatushots - Ik fotografeer sinds 2007, maar met bruidsmode heb ik weinig ervaring (1 bruiloft meegelopen)

Reserve:
1. peca - Natascha - http://www.natascha-rebecca.nl of http://www.Facebook.nl/natascharebeccafotografie - Ervaring gemiddeld
2. M_M_F - Monique - http://www.moniquemartensfotografie.wordpress.com - Start dit jaar met het fotograferen van bruiloften
3. Lynn85 - Lynn - https://welshcorgicardigan.wordpress.com/ - Zit ondertussen in het 3e jaar avondopleiding fotografie. Ervaring met modellen is minder, fotografeer nu vooral honden.

En Jolijn, fabske en Tamara, als jullie willen meedoen dan ontvang ik graag nog eventjes het lijstje van jullie :j

ElizeVdS

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-16 10:44

Kan ik me opgeven onder voorbehoud? Ik ben juni 2014 getrouwd. Heb 3 maanden terug een zoon gekregen. Weet alleen niet zeker of ik mijn jurk zo snel weer pas. Ik mag alleen niet al te hard afvallen omdat ik borstvoeding geef..

Afbeelding
Afbeelding
Edit: ik moet dus even mijn jurk passen (dit weekend zou dat kunnen) om te kijken of het realistisch is hem tegen de datum weer aan te kunnen.

Fosco

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-16 14:30

Wat een prachtige jurk!

fabske

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-16 21:05

Ik heb een pb gestuurd