Hallo allemaal!
Samen met Bokker Lutha wil ik graag een fotomeeting organiseren met het thema 'Forest creatures'! De meeting zal worden gehouden in het Lage Bergse Bos in Bergschenhoek, vlakbij Rotterdam. Deze meeting zal pas worden gehouden in mei, vanwege het weer en ook zodat de modellen genoeg tijd hebben om evt. kostuums te kunnen maken.
We zijn opzoek naar nog 3 modellen en 7 fotografen, wat 4 en 8 maakt. Ik ben model en Lutha gaat mee als fotograaf.
Modellen
De modellen worden gekozen door de fotografen dmv stemmen. Als model ben je vrij om het thema te interpreteren zoals je zelf wilt! Forest creatures kan betekenen dat je als elf gaat, als warrior/hunter/ranger of 'gewoon' in een mooie jurk met een bloemenkrans. Het is wel belangrijk dat het alsnog binnen het thema past en dat je duidelijk aangeeft wat je wil. Regel je outfit zelf, of leen het van iemand(evt uit het topic). Ook make-up en haar graag zelf doen. Ervaring is geen vereiste! Wil je je aanmelden als model, vul dan het volgende in en stuur het via PB naar mij.
Boktnaam:
Naam:
Leeftijd:
Ervaring:
Idee:
Minimaal 2 foto's van jezelf:
Fotografen
De fotografen worden gekozen dmv loten. Als fotograaf wordt er in duo's gefotografeerd. Je mag het aangeven als je graag met een bepaald iemand wil fotograferen. Probeer voor ieder model minstens 4 foto's te leveren. Nabestelling regelt de fotograaf natuurlijk zelf. Voorzie je foto's van een logo! Ook hier is ervaring met mensenfotografie geen vereiste. Wil je je aanmelden als fotograaf, vul dan het volgende in en stuur het via PB naar mij.
Boktnaam:
Naam:
Website/Social media:
We hopen vooral op een gezellige meeting met mooi weer!
Summerfly schreef: