Waar?
Ik organiseer een fotomeeting op het strand van Egmond aan zee voor uitsluitend Dressuurpaarden die minimaal L2 lopen of hoger (pony's mogen zich uiteraard ook aanmelden)
Lokatie : Egmond aan zee
Datum : Zaterdag 12 Maart
Extra datum : Zondag 20 Maart
De meeting zal overdag plaats vinden en afhankelijk van het aantal modellen in 1 groep of 2 groepen plaatsvinden.
Modellen en fotografen
Ik wil 4 modellen mee per groep (bij 2 groepen kunnen er dus max 8 paarden mee)
De fotografen fotograferen bij genoeg animo in groepjes van 2 (maximaal 8 fotografen)
De fotografen die mee mogen kies ik uit aan de hand van ervaring zodat ook de minder ervaren deelnemers een kans hebben om mee te mogen.
De modellen worden gekozen door de fotografen zelf
Het zal voornamelijk gaan om portret foto's en foto's onder het zadel.
De modellen die zich aanmelden dienen op minimaal L2 niveau te rijden.
Evt kunnen er ook los foto's gemaakt worden maar dat hangt er vanaf hoeveel aanmeldingen we krijgen (1 of 2 groepen)
De fotografen sturen na de meeting minimaal 5 foto's per model toe en hebben 1 maand de tijd om die toe te sturen. Aan evt. nabestellingen zitten kosten aan verbonden. Hoeveel deze kosten zullen zijn verschilt per fotograaf en ik ga daar dan ook niet in bemiddelen.
Aanmelden Fotografen
Bokt naam:
Naam:
Apparatuur:
Ervaring:
Website:
Aanmelden Modellen:
Bokt naam:
Paard naam:
Niveau paard/ruiter:
2 foto's:
Als mensen met elkaar mee rijden laat dat dan even weten dan kan ik rekening mee houden met wie er mee mogen/kunnen !
Hoop op een gezellige fotodag !
Graag aanmelden door middel van het lijstje in te vullen in een nieuw bericht.
Ik houd in een quote alle fotografen en modellen bij.