Op 21 februari organiseer ik al een meeting ([FM] [P] Paarden met bijzonder uiterlijk - strandmeeting 21 febr), waardoor ik heb besloten om dat hele weekend aan de kust te blijven.
Vandaar dat ik de dag ervoor, dus op zaterdag 20 februari, nog een meeting organiseer op het strand van Langevelderslag. Een kleinschalige zonsondergangsmeeting voor 4 modellen.
Voor deze meeting ben ik op zoek naar pony's en paarden die
- op het strand/ondiep water los tussen paaltjes kunnen, of op het strand/ondiep water aan de longeerlijn kunnen bewegen
- op het strand en in ondiep water gereden kunnen worden (rijfoto's)
Durft jouw paard dit wel en heb je zin om mee te gaan? Geef je dan op in het topic

Meldt je ook alleen aan als jouw paard zich goed blijft gedragen in de buurt van andere paarden...
Modellen
Er gaan 4 modellen mee, op basis van stemmen door de fotografen. De overige modellen komen op volgorde van puntentelling op een reservelijst te staan en bij afmelding van een model wordt deze plek opgevuld door het eerstvolgende reservemodel.
Fotografen
Er gaan 4 fotografen mee. Omdat ik zelf ook fotografeer is er dus plek voor nog 3 fotografen.
De fotografen worden door mij gekozen.
Belangrijk:
- Fotografen geven géén gratis foto's/bestanden zonder logo of in groot formaat weg aan modellen.
- Per model worden er minimaal 5 en maximaal 15 foto's op webformaat (max 900 pixels) geleverd voorzien van een logo. Meer foto's kunnen tegen betaling eventueel aangeboden worden (keuze aan de fotograaf zelf).
- Nabestellingen gaan via de betreffende fotograaf, tarieven kunnen per fotograaf verschillen.
Bij voldoende aanmeldingen van fotografen en modellen, kies ik 15 januari de fotografen. Als er dan ook al voldoende modellen zijn, kiezen we die in het weekend van 16/17 januari.