Hoi allemaal,
Lees de openingspost goed door!
Op zondag 13 maart of zondag 20 maart wil ik een fotomeeting organiseren met het thema sprookjes. Je mag dit zo vrij interpreteren als je zelf wilt. Ik wil zelf in de stijl van roodkapje gaan. Hiervoor ben ik opzoek naar nog 3 andere modellen, 6 fotografen (afhankelijk of je duo of alleen wilt werken

De locatie is het Lingebos in Gorinchem, behalve als je een leuke andere suggestie hebt!
Datum
Zondag 13 maart of 20 maart, bij aanmelding even aangeven welke datum(s) je kan. Ga er maar vanuit dat je eind van de ochtend begint tot de middag.
Moodboard
De sfeer waar ik in zat te denken, maar voel je vrij om iets anders te doen!
Voor mijn roodkapje:
https://nl.pinterest.com/helenejeurgens ... ding-hood/
En als algemeen:
https://nl.pinterest.com/helenejeurgens ... -algemeen/
Fotografen
Er gaan dus 6 fotografen mee, ik kies ze. Aanmelden kan tot zaterdag 23 januari 20:00. Ik maak uiterlijk zondag 24 januari de fotografen bekend.
Vul dit lijstje in als je mee zou willen:
Boktnaam:
Naam:
Ervaring:
Site:
Alleen, samen of geen voorkeur:
Datum(s):
Als alle fotografen aangeven alleen te willen fotograferen, gaan er allicht 4 fotografen mee, maar meestal zijn er toch wel een paar die samen willen fotograferen.
Let op! Aanmelden alleen via PB, aanmeldingen in het topic worden niet meegenomen.
Modellen
Er wordt vanuit gegaan dat je zelf voor kleding zorgt. Je kan anders vast wel iets lenen van andere modellen. Aanmelden kan tot zaterdag 23 januari 20:00. Uiterlijk zaterdag 31 januari maak ik de modellen bekend. Dat betekend dat je dan nog 1,5 maand hebt om kleding te gaan vinden.
Als je mee wilt, vul dit lijstje in:
Boktnaam:
Naam:
Ervaring:
Maximaal 3 foto's, in een linkje:
Idee:
Datum(s):
Let op! Aanmeldingen alleen via PB, aanmeldingen in het topic worden niet meegenomen.
Daarnaast wil ik wel weten in welke stijl je zit te denken. Dat mag via een moodboard/voorbeeldfoto's/beschrijving. Dit wil ik om te voorkomen dat we straks met 3 dezelfde figuren zitten oid. Ook zullen de fotografen dit meenemen in hun beslissing. Let op dat je wel iets haalbaars neemt, om teleurstellingen te voorkomen. Uiteraard hoeft je kleding niet precies hetzelfde te zijn als op de foto's! Maar wees lekker creatief, je hoeft geen bestaand sprookjes figuur uit te beelden

Visagie
Vind je het leuk om te helpen met de make-up, haar of zelfs kleding?
Je bent van harte welkom! Stuur mij even een PB en ik zet je erbij. Dit is een mooie aanvulling voor je portfolio

Als modellen of fotografen nog iemand weten, laat het gerust horen!
Naam:
Boktnaam:
Evt portfolio (niet verplicht):
Datum(s):
Zodra de fotografen en/of modellen bekend zijn gemaakt, verwacht ik dat iedereen actief mee praat in het topic. Dit om te voorkomen dat er straks wordt vergeten dat deze meeting er ook nog was.