Het lijkt me leuk om een hondenmeeting te organiseren met het thema it's cold outside. Waar moet je dan aan denken: Leuke mutsen en sjaals, ook voor de honden, gezellige lampjes erbij, eventueel kinderen in leuke winterkleding samen met de hond of de eigenaar samen met de hond zoals op de voorbeeldjes.
Als er toevallig sneeuw ligt is dit natuurlijk helemaal ideaal maar ik denk dat je zonder sneeuw ook leuke plaatjes kan maken waar de winterse sfeer goed te zien is

Wanneer: Zondag 31 Januari
Waar: De locatie is nog niet precies bekend, in elk geval in de omgeving van Gorinchem, mocht er iemand tips hebben dan hoor ik die graag!!
Modellen: Er kunnen 5 modellen mee. ik wil geen grote groep omdat ik wat langer de tijd wil inplannen voor de foto's zodat iedereen zijn ideeen kan uitwerken en er tussendoor nog even tijd is voor een korte pauze zodat de honden even hun eigen ding kunnen doen zodat ze erna weer wat makkelijker de aandacht erbij hebben. Let op: bij het aanmelden dat je hond het niet erg vind om bijvoorbeeld een muts op zijn kop te hebben of omhelst te worden door eigenaar/kind. Ik wil voorkomen dat hierdoor honden gestresst op de meeting rondlopen!!
Aanmelden via pb met de volgende gegevens:
-naam
-boktnaam
-soort hond
-eventueel met kindje
Fotografen: Er kunnen 5-8 fotografen mee. Dit hangt er een beetje vanaf of je liever alleen foto's maakt of dat je het niet erg vind als je met 2 bent. Dit omdat beginners het vaak het fijnste vinden om in duo's te werken zodat ze ook gelijk wat bij kunnen leren. Aanmelden via pb met de volgende gegevens:
-naam
-boktnaam
-website/facebookpagina
-ervaring
-liever alleen fotograferen of maakt het niet uit
Aanmelden gaat op volgorde, meld je alleen aan als je zeker weet dat je ook kunt! Uitzonderingen zijn er natuurlijk altijd.
Zodra de locatie bekend is zal deze in het topic erbij komen te staan