Ik heb heel veel puppy shoots voor bij zien komen maar helaas geen 1 voor ons was haalbaar. Nu hebben we 2 super leuke border collie's pups & 4 volwassen border collie's. Omdat ik foto shoots erg leuk en gezellig vind dacht ik er zijn er vast wel meer dit een herst shoot van hun hondje willen? Ik vind hoe meer zielen hoe meer vreugde!
Moeten het perse puppies zijn of mogen volwassen honden ook? Ik heb een lieve Bulgaarse ex-zwerfhond in de aanbieding van 1,5 jaar. Een schat van een hond en kan een aantal leuke trucjes
Modellen + foto's ~LSnuitje Met een lieve Bulgaarse ex-zwerfhond die een aantal kunstjes kan. ~Edwin met Shep - Djeady & Fern (border collie's) ~ApolloPaard met Mila - Jessica & Meg (border collie's waar van Mila een hoop kunstjes beheerst) ~ ~
Pandakaas
Geplaatst: 25-11-15 07:04
Dan wil ik ook wel graag op de lijst Met Dodge, kruising berner sennen x weimaraner.
Spianne
Geplaatst: 25-11-15 15:26
Afhankelijk van datum en locatie wil ik me ook wel opgeven! Maar rond Ermelo is voor ons haalbaar
Met Luka, Duitse Staande Langhaar van nu 7 maanden.
Modellen + foto's ~LSnuitje Met een lieve Bulgaarse ex-zwerfhond die een aantal kunstjes kan. ~Edwin Met Shep - Djeady & Fern (border collie's) ~ApolloPaard Met Mila - Jessica & Meg (border collie's waar van Mila een hoop kunstjes beheerst) ~Pandakaas Met Dodge, kruising berner sennen x weimaraner. ~Spianne Met Luka, Duitse Staande Langhaar van nu 7 maanden. ~ ~
yvanna
Geplaatst: 26-11-15 22:41
Het ligt aan de datum enzo en of mijn moeder zin heeft om er heen te rijden, maar anders heb ik nog wel een super lieve fotogenieke hond ter beschikking.
mijn mooie golden retriever evy
sorry kon niet kiezen
Spianne
Geplaatst: 26-11-15 22:42
Aan hoeveel fotografen en modellen zat je te denken?
Ik heb er geen verstand van ik vind het wel erg fijn & leuk voor de fotografen als ze hun portfolio kunnen uit bereiden. Dus ik denk ook dat deze de modellen kiezen? En eventueel 2 groepen maken anders? een paar in de ochtend & een paar in de middag? Als iemand er ideeën bij heeft roep het dan maar =)
Met paarden meetings zijn er meestal 4 modellen in de ochtend en 4 modellen in de middag en dan 8 fotografen. Maar je kunt ook 1 dagdeel doen bijvoorbeeld. Het ligt vaak ook aan de hoeveelheid aanmeldingen.
Modellen + foto's ~LSnuitje Met een lieve Bulgaarse ex-zwerfhond die een aantal kunstjes kan. ~Edwin Met Shep - Djeady & Fern (border collie's) ~ApolloPaard Met Mila - Jessica & Meg (border collie's waar van Mila een hoop kunstjes beheerst) ~Pandakaas Met Dodge, kruising berner sennen x weimaraner. ~Spianne Met Luka, Duitse Staande Langhaar van nu 7 maanden. ~yvanna Met haar mooie golden retriever evy ~
Mag ik me aanmelden met deze knapperd? Rhodesian Ridgeback van 1 jaar! Ik wil evt ook mee als fotograaf maar ben nog beginnend! Dit is zowel een foto van de hond als van mij als fotograaf!
_Caithlynn
Geplaatst: 28-11-15 21:32
Ik wil mijn hond ook opgeven bij deze. Ik woon 20 min van ermelo af dus ideaal