JAAAAAAAA, we mogen weer allemaal het strand op. Het is vandaag 1 oktober, en dat betekend dat het strand seizoen is afgelopen

• Er mogen maximaal 6 tot 8 paarden mee met deze meeting.
• Deze meeting heeft nog geen eisen qua rassen dus iedereen mag zich aanmelden.
• Er mogen maximaal 6 tot 8 fotografen mee naar deze meeting.
• Ze worden gekozen door mij op basis van portfolio en ervaring.
• De modellen worden gekozen door de gekozen fotograferen.
• Elke fotograaf levert minimaal 5 foto's per model af.
• Je hebt hiervoor na de meeting 2 maanden tijd voor. Mocht het niet lukken, stuur dan pb.
• Tijdens de meeting fotografeer je met de zijn 2e. Hou hier rekening mee dus.
• De meeting zal vallen eind november. Datum komt er nog aan!
Fotografen
Wil jij je graag aanmelden voor deze meeting? Meld je dan aan via info@demivanreevenfotografie.nl, graag met als titel fotograaf hoek van holland.
Doe je dit niet dan kan ik je mail ook niet herkennen en kan het zijn dat je niet in het quote lijstje komt te staan.
Je kan je eigen aanmelden door dit lijstje via de mail te sturen. Naam bokt | Naam | Body + Lens | Ervaring? | Website.
Modellen
Wil jij je graag aanmelden voor deze meeting? Meld je dan aan via info@demivanreevenfotografie.nl, graag met als titel model hoek van holland.
Doe je dit niet dan kan ik je mail ook niet herkennen en kan het zijn dat je niet in het quote lijstje komt te staan.
Je kan je eigen aanmelden door dit lijstje via de mail te sturen. Naam bokt | Naam & Naam paard | Ervaring | Foto graag in een linkje en waar het paard goed en duidelijk te zien is.
Citaat:De fotografen
• Dshots | Demi | Canon 7d + Canon 70-200 4/0 | Ja | http://www.demivanreevenfotografie.nl
1.
2
De modellen
1.
2.