Omdat xMini niet de tijd heeft om een fotomeeting te organiseren doe ik dit graag in haar plaats!
Ik heb hier in juni al eens eerder een fotomeeting gehad en het is zeker een prachtige locatie voor zo'n fotomeeting!
Wat is de bedoeling?
Deze dag, waarvan de datum met alle deelnemers gekozen gaat worden, zullen er met max. 8 fotografen foto's worden gemaakt van in totaal 8 honden. Deze honden zullen verdeeld worden over 2 groepen.
Meestal is dit een ochtend en middag groep maar als er ook animo is voor een avondshoot is dit ook mogelijk.
Aanmelden; hoe gaat dat?
Aanmelden kan hier in het topic of in pb. Zowel fotografen als modellen worden niet gekozen. Is de lijst vol dan kom je op de reservelijst. Mocht de lijst al vol zijn en je wil graag mee; geef je dan zeker op! 9/10 keer zijn er zoveel afmeldingen dat het meestal zelfs voorkomt dat de laatste op de reservelijst mee kan!
Wil je je aanmelden als fotograaf dan vul je dit formuliertje in:
Naam:
Website:
Facebook:
Wil je je aanmelden als model dan vul je dit formuliertje in:
Naam:
Naam hond:
Ras hond:
Bijzonderheden:
Voorkeur groep:
Foto's (max 2):
De locatie wordt, zoals hierboven al is aangegeven, de heide in Bergen op Zoom.
Het afspreekpunt wordt het kleine parkeerplaatsje vlak voor de heide zoals is aangegeven op onderstaand plattegrondje met de pijl. Het beste is om in de tom tom Bemmelenberg 19 in te tikken.
Je komt dan uit bij een restaurant maar je moet dan nog een stukje doorrijden totdat je links een klein parkeerplaats in kunt rijden

Hieronder een paar hondenfoto's die ik heb gemaakt op de heide bij de vorige fotomeeting:

Ik hoop dat er veel animo voor de meeting is!