Mijn idee is om een meeting te organiseren met beginnende en gevorderde fotografen en modellen zodat we elkaar verder kunnen helpen en ervaring op kunnen doen! Ook is het leuk om visagisten bij deze meeting te hebben zodat de modellen er ook op en top uitzien!
Zelf zal ik mee gaan als fotografe, en mijn stiefzusje gaat mee als model (Beide beginnend)
Aanmelden gaat via PB en op volgorde van aanmelding, dus wie er het eerste bij is mag mee! De rest komt reserve te staan.
De lijst houd ik zelf bij.
Thema:
Het lijkt me ontzettend leuk om van alle modellen de lieve zoetsappige kleurrijke kant te fotograferen, maar ook de stoere, foute, donkere kant er op te zetten! Hierin kan je natuurlijk leuk spelen met kleding, make up en de na bewerking van de foto’s.
Denk bij de lieve kant aan:
- Gekleurde Jurkjes
- Hoedjes
- Felle make up
- Leuke gekleurde accessoires

Stoere kant:
- Donkere make up
- Leren jasjes
- Leren broeken

Locatie en Datum:
Als locatie zat ik te denken aan het weizichtpark in Dordrecht, dit omdat het gewoon heet goed te bereiken is met de auto en met het openbaar vervoer!
Voor de datum heb ik gewoon een vaste datum, dus je kan of je kan niet.
De datum die gepland is: zondag 30 augustus het is misschien wat kortaf maar dan hebben we wel de meeste kans op mooi weer! Mocht het slecht weer zijn wordt de meeting verplaatst naar zaterdag 12 september.
opgeven voor modellen:
boktnaam en gewone Naam:
ervaren of beginnend?
voorbeeld foto:
opgeven fotografen:
boktnaam en gewone naam:
soort camera:
site:
ervaren of beginnend?