Hierbij het topic voor de fotomeeting in de omgeving van Nieuw Dordrecht. We beginnen met paarden, mochten er genoeg opgaven zijn kunnen we nog een andere datum prikken voor Honden.
Tips voor hoeveel fotografen/Modellen zijn welkom. Ook locaties zijn welkom.
Locaties: - Oostersebos - -
Fotografen: - Fro - - - - - -
Modellen: - - - - - - -
Zowel de fotografen als de modellen kunnen zich gewoon opgeven. Misschien leuk dat de modellen een foto insturen van hun Paard/Pony.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 13-05-15 13:15, in het totaal 1 keer bewerkt Reden:TAG toegevoegd
Oosterbos bij klazienaveen heeft wel een bijzondere locatie. Ven, water sluis, veel open ruimte en mooie brede zandpaden. Veel licht dus en heel wisselend van achtergrond.
Wil hem nog steeds door laten gaan. Modellen zijn nog welkom ook shetlanders, datum is nog niet bekend. Er is een voorkeur voor zondag dus dan gaan we daar vanuit. Suggesties datum zijn welkom, we maken oostersebos(klazienaveen/nieuw Dordrecht de plek.
Maaiike94
Geplaatst: 06-05-15 12:27
Leuk dat het waarschijnlijk toch doorgaat! Ik denk wel dat we er rekening mee moeten houden dat het wel enorm druk is met mooi weer bij de sluis zelf, vooral 's middags. Ook veel spelende kinderen en loslopende honden.
Voorkeur voor datum heb ik zelf niet, kan vrijwel elke zondag.
Dan wil ik mijn paard graag opgeven als model. Foto: