Naar aanleiding van FM Bruidsmode Monster 11 oktober, welke helaas geen doorgang vond door de afmeldingen van bruidjes, wil ik de poging nog eens wagen!
Is er animo (vooral vanaf modellenkant) om een meeting te organiseren met bruidsmode?
Je hoeft dus niet persée getrouwd te zijn of te gaan trouwen, maar wel in bezit van een trouwjurk. Een man passend gekleed erbij is altijd leuk!
Voor de fotografen: opgeven mag, per PB, dan hou ik achter de schermen een lijstje klaar. Mocht er genoeg animo zijn van de modellenkant.
Ik zat te denken aan twee delen, waarbij andere fotografen en indien genoeg animo modellen gaan.(vijf modellen & vijf fotografen per locatie)
Strand: Of Monster, of een andere locatie centraler in het land
Bos/heide: Bos in Leusden of de Loonse & Drunense duinen
Datum:
Wordt bepaald via een datumprikker bij voldoende animo. Maar reken op april, mei.
Voorlopige aanmeldingen:
Voorlopige aanmeldingen kunnen alleen per PB, laten weten dat je interesse hebt kan GRAAAG gewoon hier in het topic! Wel model of fotograaf vermelden

Fotograaf/model - Boktnaam - Echte naam - Portfolio/foto met jurk
Bij voldoende animo zullen de fotografen op basis van portfolio gekozen worden. Omdat de modellen er ook tijd in zullen moeten steken, wil ik wel iets aanbieden wat de moeite waard is. Het is ook leuk, maar niet verplicht als model een leuk boeketje (hoeft niet duur te zijn) te regelen. Vrijwillige MUAH's zijn welkom, gezellige creatievelingen die een handje willen helpen met het één en ander ook!
Ik snap dat als je net getrouwd bent, het logisch dat er snel een kind aan zit te komen. Maar als er een kind op de planning staat en je tegen die tijd waarschijnlijk je jurk niet past, meld je dan niet aan. Dit is zeker niet rot bedoeld, maar voorkomt veel last-minute afmeldingen, waardoor er een hoop tijd en moeite verspilt wordt.
De poll graag alleen invullen als je daadwerkelijk interesse hebt om mee te gaan, het is leuk als je je hier dan ook even meld.
Ik hoop dat het deze keer wel lukt en dat er een gezellige fotomeeting met mooie resultaten uit voortkomt!