Na twee geslaagde en zeer gezellige fotomeetings op de Sahara in Ommen, leek het mij een leuk idee om nogmaals een najaarsmeeting te organiseren.
De locatie zal weer de Sahara in Ommen worden. De meeting zal plaats vinden op de kleine Sahara achter de grote Sahara die bij de parkeerplaats ligt. Dit zal ongeveer 5 á 10 minuutjes lopen zijn.
Ik heb al een aantal data uitgezocht waaruit gekozen kan worden. Dit zal worden op een zaterdag of zondag in november of december.
- Zaterdag 22 november
- Zondag 23 november
- Zondag 7 december
- Zaterdag 13 december
- Zondag 14 december
De fotografen worden bepaalt door de snelheid van aanmelden. Er is plek voor 10 fotografen, daarna zal er een reservelijst gemaakt worden.
De modellen worden gekozen door de fotografen. Dit wordt gedaan nadat de inschrijving gesloten is. Er is plek voor max. 10 modellen. Er wordt ook een reservelijst opgesteld. Dit gaat op basis van de stemming.
Laat bij de inschrijving even weten welke data je kunt, dan kan ik het alvast bijhouden. De datum waarop de meeste aanmeldingen kunnen, wordt gekozen.
Inschrijven kan tot: zaterdag 8 november 20.00
Citaat:Modellen:
Boktnaam + eigen naam/ naam paard/ ras/ leeftijd/ bijzonderheden // Foto max 2.
1. Marlinderooz, Marlinde&Myrthe / Blixem /
2. auraenguus, Ageeth / Aura / Haflinger /
3. Sure_lee, Shirley, /
4. kirstelhans, Kristel / Beer / Fjord /
5. Spliterz, Marjon /
6.
7.
8.
9.
10.
Citaat:Fotografen:
Boktnaam + eigen naam/ Site en/of Facebookpagina.
1. S_imonee, Simone / [url]simoneprinsfotografie.weebly.com[/url], [url]www.facebook.com/Simoneprinsfotografie
2. ... , Ingrid / ??
3. Sandra (geen bokker) / komt halve dag mee koekeloeren.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
Reserve:
Mocht ik iets vergeten zijn, geef het dan eventjes door. Dit is voor mij de eerste keer dat ik zoiets organiseer.
Laat de inschrijving beginnen!!
P.S. Ik heb al een aantal modellen ingevuld. Deze modellen gaan sowieso mee als zij kunnen op de gekozen datum.