thema fotomeeting Groote Keeten 18 of 19 Oktober

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

SeaSide

thema fotomeeting Groote Keeten 18 of 19 Oktober

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-09-14 11:36

Het idee om zelf een keer een thema fotomeeting te organiseren spookte al een tijdje door mijn hoofd.

Nu heb ik eindelijk een keertje de tijd om het echt te organiseren. Het idee is dus om een fotomeeting te houden op het strand van Groote Keeten met een thema. Het thema mogen de modellen zelf bedenken bijv. Arabisch,western of indianen.
Hoeveel modellen we doen ligt aan de tijd die we hebben als het eb is die dag. Ik ga zelf nog even uit zoeken welke tijd het handigst is en of we tijd hebben voor 2 groepen of 1 groep met modellen.

Ik zelf zal voor prikpaaltjes zorgen zodat we ook kunnen losgooien, veder lijkt me het handigst om eerst portret foto's te maken daarna losgooi en als laatste rij foto's.
Aangezien het een vrij kort termijn is heb ik het weekend alvast uitgekozen, het kan als er te weinig aanmeldden zijn ook een weekendje opschuiven.

Ik ben ook opzoek naar iemand die mij wil helpen met het organiseren omdat ik het zelf vrij moeilijk vind om een verhaal te typen zoals dit (Ben dyslectisch en vind het daarom moeilijk om goede formelen zinnen te typen) ;).

Ik zet in de reactie's een aanmeldingslijstje voor de fotografen en modellen, het lijkt mij het handigst om 4 modellen en 8 fotovragen te doen ( evt een 2e groep modellen als er genoeg tijd is).

SeaSide

Re: thema fotomeeting Groote Keeten 18 of 19 Oktober

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-09-14 11:42

Modellen
1. bokker: teiger150- naam paard: Jack - Ras: irisch cob - thema: western
2. Bokker: onbekend - naam paard Lady Diamond - Ras: Arabier - thema: Arabisch tuig
3.
4.

fotograven:
1. bokker: puppy1128 - Camera:nikon d3200 - website: -
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.

SeaSide

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-09-14 11:48

Ik weet alleen niet hoe ik een link van de foto's in het lijsje krijg.
Jack
Afbeelding

Lady diamond ( is mijn buurmeisje weet haar bokt naam niet uit mijn hoofd)
Afbeelding

Leo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-14 12:27

Groote Keeten? Ben ik bij :D Eventueel mag je zaken overnemen van de vorige meeting hoor, qua teksten enzo. En wil je eventueel ook wel helpen. :j

Wegens geen paard meer, geef ik me op als fotograaf;
Leo - Marylon - www.flickr.com/photos/marylonbrouwer/

Het weekend van de 18e kan ik, het weekend daarna alleen op zaterdag. :)

SeaSide

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-09-14 19:32

Leo schreef:
Groote Keeten? Ben ik bij :D Eventueel mag je zaken overnemen van de vorige meeting hoor, qua teksten enzo. En wil je eventueel ook wel helpen. :j

Wegens geen paard meer, geef ik me op als fotograaf;
Leo - Marylon - http://www.flickr.com/photos/marylonbrouwer/

Het weekend van de 18e kan ik, het weekend daarna alleen op zaterdag. :)

Super!!! wilde je zoiezo via Facebook om tips vragen vanwege het succes van de vorige keer :D .
zaterdag heeft ook mijn voorkeur omdat mijn vriend dan kan helpen, maar dat ligt aan de rest ;).

setje in het rijtje van de fotografen :)

SeaSide

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-09-14 19:36

teiger150 schreef:
Modellen
1. bokker: teiger150- naam paard: Jack - Ras: irisch cob - thema: western [ Afbeelding ]
2. Bokker: onbekend - naam paard Lady Diamond - Ras: Arabier - thema: Arabisch tuig [ Afbeelding ]
3.
4.

fotograven:
2. Leo - Marylon - http://www.flickr.com/photos/marylonbrouwer/
3.
4.
5.
6.
7.
8.

AshleyRol

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-14 09:41

Hoihoi,

Ik wil heel graag mee doen, ik kom dan gewoon te paard !
Mijn bokt naam en tevens echte naam is AshleyRol, mijn paard heet Gucci en is een kwpn.
Thema moet ik nog even over denken , ik zal een foto bijvoegen, misschien heeft iemand dan een leuk idee?
Iets van sprookjesachtig/hippystyle misschien met bloemen enzo. Heb niet echt speciaal tuig maar een bloemen ketting kan ik zo kopen.
Ben net terug van Ibiza en daar was heel veel hippystyle met allemaal bloemen enzo :D

Deze foto's zijn van mijn 1 op 1 fotoshoot in Groote Keeten, toen met zonsondergang:

Edit: Teiger150 staan jouw paardjes naast camping Callasande?
Keek even op je profiel en volgens mij zie ik ze altijd staan als ik richting strand rijd :)

Afbeelding

Afbeelding

Leo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-14 14:11

Vraag maar raak hoor :j

Hippystyle / bloemen is ook een erg leuk idee! Misschien ook leuk het met wat herfstkleuren te doen gezien je een vos hebt? :D

SeaSide

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-09-14 16:54

teiger150 schreef:
teiger150 schreef:
Modellen
1. bokker: teiger150- naam paard: Jack - Ras: irisch cob - thema: western [ Afbeelding ]
2. Bokker: onbekend - naam paard Lady Diamond - Ras: Arabier - thema: Arabisch tuig [ Afbeelding ]
3.AslhleyRol - Ashley - Gucci - KWPN - thema: mischien bloemenstyle [ Afbeelding ]
4.

fotograven:
2. Leo - Marylon - http://www.flickr.com/photos/marylonbrouwer/
3. Fardau Seerden - Fardau's Fotografie -Nikon 3200 - Nikkor 28-300m -http://fardaus-fotografie.weebly.com/ - https://www.facebook.com/fardausfotografie
4.
5.
6.
7.
8.

SeaSide

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-09-14 17:01

AshleyRol schreef:
Hoihoi,

Ik wil heel graag mee doen, ik kom dan gewoon te paard !
Mijn bokt naam en tevens echte naam is AshleyRol, mijn paard heet Gucci en is een kwpn.
Thema moet ik nog even over denken , ik zal een foto bijvoegen, misschien heeft iemand dan een leuk idee?
Iets van sprookjesachtig/hippystyle misschien met bloemen enzo. Heb niet echt speciaal tuig maar een bloemen ketting kan ik zo kopen.
Ben net terug van Ibiza en daar was heel veel hippystyle met allemaal bloemen enzo :D

Deze foto's zijn van mijn 1 op 1 fotoshoot in Groote Keeten, toen met zonsondergang:

Edit: Teiger150 staan jouw paardjes naast camping Callasande?
Keek even op je profiel en volgens mij zie ik ze altijd staan als ik richting strand rijd :)

[ Afbeelding ]

[ Afbeelding ]

Ja, ik sta inderdaad bij camping Callasande hihi. Ik heb nog een bloemetjes touwhalster liggen die je mag lenen hij is alleen wel maatje cob zal wel aan de kleine kant zijn ;). Afbeelding

AshleyRol

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-14 17:18

Dat is inderdaad een leuk idee om dan met herfst kleuren te doen !!

Leuk halster, misschien idd beetje krap maar omdat ze wel een smal hoofd heeft valt het heel vaak anders waardoor ze soms wel cob past :)
Ik heb beetje gezocht op internet en kwam terecht op 'bohemian style' als ik het nu goed schrijf haha.
Dat wil ik dan wel :D

SeaSide

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-10-14 13:35

AshleyRol schreef:
Dat is inderdaad een leuk idee om dan met herfst kleuren te doen !!

Leuk halster, misschien idd beetje krap maar omdat ze wel een smal hoofd heeft valt het heel vaak anders waardoor ze soms wel cob past :)
Ik heb beetje gezocht op internet en kwam terecht op 'bohemian style' als ik het nu goed schrijf haha.
Dat wil ik dan wel :D

Heb het even opgezocht dat ziet er erg gaaf uit :), Dat halster valt best groot ik kan hem altijd meenemen als je het leuk vind :j

AshleyRol

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-14 22:00

Heb je al meer aanmeldingen gehad?
Gaat het anders niet door?

Ben nu helaas werkeloos waardoor ik die datums kan maar als ik een baan vind is het lastig om dan al meteen vrij te vragen dus dan hoop ik maar dat ik een andere datum toevallig ook kan maar dat is dan niet zeker!

SeaSide

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-10-14 11:39

AshleyRol schreef:
Heb je al meer aanmeldingen gehad?
Gaat het anders niet door?

Ben nu helaas werkeloos waardoor ik die datums kan maar als ik een baan vind is het lastig om dan al meteen vrij te vragen dus dan hoop ik maar dat ik een andere datum toevallig ook kan maar dat is dan niet zeker!

Ik heb zelf niet meer aanmeldingen gehad, jammer genoeg. Ik kan het altijd een weekje verplaatsen, als het voor andere beter uit komt.

Maar ik en mijn buurmeisje gaan zoiezo, bijna elk weekend naar het strand. En als er dan 3 fotograven staan, of 10 fotograven maakt voor ons niet zo veel uit. Ik snap het van de fotograven opzich wel als ze niet voor 3 modellen naar het strand willen komen.

Ik zet het even op Facebook, en kijk of ik nogmaals een paar fotograven en modellen kan vinden. IK kan ook altijd nog mijn Fjord mee nemen heb daar ook nog een indianen tuig voor liggen.

AshleyRol

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-14 14:14

Ik kom ook net weer terug van het strand, ga ook vaak dus met zijn 3e maakt voor mij ook niet uit maar idd misschien minder leuk voor de fotograven !

Ik heb nu voor mezelf een bloemenhaarband en losse bloemen voor in de manen, moet alleen nog iets bedenken.als soort van borsttuig! :)

SeaSide

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-10-14 10:14

Heb ook een reactie op Facebook gekregen van een klasgenootje van mij die met haar paard mee wilt doen als model en mijn vriend is het serieus ook aan het overwegen om mee te doen met mijn Fjord... dus modellen genoeg alleen is het kwa fotografen een beetje weinig aanmeldingen.

Ik probeer ook even een goede website te vinden waar je kan zien hoe laat het eb en vloed is maar heb die nog niet kunnen vinden.

vickers

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-14 11:24

Getij.nl
Succes.

Leo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-14 11:28

Ik vind het niet erg om voor wat minder modellen te komen hoor, dan maken we er gewoon een kleinschalige maar gezellige ochtend of middag van :)

AshleyRol

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-14 15:10

Za 18 oktober
02:37 66
09:05 -41
14:50 43
21:36 -45
Zo 19 oktober
03:47 70
11:05 -50
16:00 48
23:15 -54

Dat is de tabel de - is laagwater :)
Ik kijk altijd hier: http://www.watersportalmanak.nl/getijde ... -helder/10
Is dan wel voor Den Helder maar dan scheelt het +/- een kwartier!

sunnybellami

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-14 15:53

Hmm ik wil mee maar heb zondag al een meeting gepland en zaterdag kan ik niet..

SeaSide

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-10-14 09:53

Mijn buurmeisje, kwam gisteren naar me toe helemaal blij want ze hadden een hippie pak besteld en ze ging als hippie :D. Alleen denk ik dat we vandaag even moeten bepalen of we zaterdag of zondag gaan.
Mijn vriend wilde miscien mee doen maar die kon alleen op zondag. Mij maakt het zelf niet zo veel uit welke dag.

SeaSide

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-10-14 10:25

AshleyRol schreef:
Za 18 oktober
02:37 66
09:05 -41
14:50 43
21:36 -45
Zo 19 oktober
03:47 70
11:05 -50
16:00 48
23:15 -54

Dat is de tabel de - is laagwater :)
Ik kijk altijd hier: http://www.watersportalmanak.nl/getijde ... -helder/10
Is dan wel voor Den Helder maar dan scheelt het +/- een kwartier!

Als we zaterdag gaan moeen we in iedergeval s'ochtens En zondag vroeg in de middag.

AshleyRol

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-14 12:10

Voor mij komt zondag wel het beste uit!
Heb altijd les op zaterdag! Maar als iedereen zaterdag liever gaat is dat ook geen probleem voor mij!
Ik heb alleen echt geen idee wat ik aan moet :') Het is zo koud dus het word dan wel een winterjas ben ik bang! Maarja dan maar de haren en make up mooi en paardlief mooi maken!

puppy1128

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-14 13:41

Zondag komt mij ook beste uit :p

SeaSide

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-10-14 20:51

Dan denk ik dat hey zondag gaat worden als leo ook kan op zondag :) van de rest weet dat ze aan slaande zondag wel kunnen.