Nu heb ik eindelijk een keertje de tijd om het echt te organiseren. Het idee is dus om een fotomeeting te houden op het strand van Groote Keeten met een thema. Het thema mogen de modellen zelf bedenken bijv. Arabisch,western of indianen.
Hoeveel modellen we doen ligt aan de tijd die we hebben als het eb is die dag. Ik ga zelf nog even uit zoeken welke tijd het handigst is en of we tijd hebben voor 2 groepen of 1 groep met modellen.
Ik zelf zal voor prikpaaltjes zorgen zodat we ook kunnen losgooien, veder lijkt me het handigst om eerst portret foto's te maken daarna losgooi en als laatste rij foto's.
Aangezien het een vrij kort termijn is heb ik het weekend alvast uitgekozen, het kan als er te weinig aanmeldden zijn ook een weekendje opschuiven.
Ik ben ook opzoek naar iemand die mij wil helpen met het organiseren omdat ik het zelf vrij moeilijk vind om een verhaal te typen zoals dit (Ben dyslectisch en vind het daarom moeilijk om goede formelen zinnen te typen)

Ik zet in de reactie's een aanmeldingslijstje voor de fotografen en modellen, het lijkt mij het handigst om 4 modellen en 8 fotovragen te doen ( evt een 2e groep modellen als er genoeg tijd is).