Ik wil het altijd al zo graag, een love shoot. Dit is echt een fotomeeting voor stelletjes. Je moet niet bang zijn voor misschien een regenbui
In contact gekomen met een fotograaf die hier echt een mooie shoot heeft gedaan met iemand die ik kan. Zit het toch stiekum in mijn hoofd met het idee dat ik dit ook wel zo graag wil fotografen.
Vught heeft een erg mooie locatie, en een water waar je in kan met een bos op de achtergrond wat de foto's dus nog erg mooi maakt. Wil je meer foto's van die fotoshoot zien, of wil je inspiratie op doen. Ik heb het hier vandaan - http://www.tovergoud.nl/loveshoots/een- ... -notebook/
Aangezien ik het wel klein wil houden, ben ik opzoek naar 6 ervaren fotografen. Ik kies dit keer zelf de fotografen uit. De modellen melden zich aan, en die worden uitkozen door de fotografen die ik zelf uit kies voor deze dag.
Ik wil voor deze meeting 2 datum's opstellen, 1 in september nog. En 1 alvast voor in april.
Deze topic blijft dan ook zeker actief na dat de meeting in september is geweest om je te kunnen aanmelden voor april. Het liefst verschillende modellen zodat er een afwisseling is natuurlijk. De fotografen mogen kiezen na de meeting in September of hun er nog voor kiezen om de meeting nog een keer te fotografen.
Zijn er eventuele vragen of wil je iets weten, stel gerust je vraag.
Citaat:De meeting in September zou 21 september plaats vinden. April beslissen we pas in Januari