Fotomeeting Kampina
Hallo Bokkers,
Ik zit er al een tijdje over de denken om ook een fotomeeting te starten maar kon bij mij in de buurt geen mooie plek vinden. Nu heb ik toch gekozen voor de kampina omdat het gewoon een heel mooi gebied is met hei, bos en meertje. Helaas weet ik zo niet in welke meertjes je kan zwemmen maar bij een meertje is natuurlijk ook heel mooi.
Ik heb een plek uitgekozen om te verzamelen waar een paar aantal auto's kunnen staan, ook is deze plek makkelijk te bereiken met vervoer. Ook zit je snel op een mooi gebied. Op de foto hieronder kun je de afspreekplek zien. Nu zijn de straatnamen niet goed te zien helaas maar het kruisje staat op de T kruising van
Fransenbaan,
Rosepdreef en
de Logt
Nu zat ik te denken aan 5 modellen en 5 fotograven zodat je ook een beetje in de buurt rond kan gaan voor de foto's en dat je dus overal foto's kan maken in de buurt. Als jullie een ander/beter idee hebben hoor ik het graag

Inschrijven:
Als je je wilt aanmelden als model/fotograaf zou ik graag de volgende gegeven van jullie via een PB willen hebben:
Citaat:
Model:
Bokt naam:
Echte naam:
Naam paard:
wat kan het paard:
Welke datum:
Overige info:
Citaat:
Fotograaf:
Bokt naam:
Echte naam:
Site:
Wat zet je graag op de foto:
Welke datum:
Overig:
Het overige hoeft niet ingevuld te worden maar dat is voor als je nog iets wil vermelden.
Datum:
Ik heb nog niet echt een datum in gedachte. Wel zat ik aan een weekend September te denken. Maar we nemen de datum die bij de meeste (ik hoop iedereen) goed uitkomt.
Overig:
Ik heb nog nooit een meeting georganiseerd dus tips zijn altijd welkom. Ik heb dit gebied gekozen omdat hier nog nooit georganiseerd was (zover ik kon vinden).
Ik zal vaak updates plaatsen van de fotograven/modellen