Lijkt mij ook erg leuk. Tenzij het redelijk in de buurt is Ik heb een haflinger (geen trailer) En een hele leuke aparte hond wat een perfect fotomodel is
Leuk! Zou je het lijstje even willen invullen dan?
Banjer
Lid Nieuwsredactie
Geplaatst: 28-07-14 10:30
Ik wacht even tot de locatie bekend is... ik heb een chihuahua in de aanbieding die wel model wil staan....
Naam: Vera Functie: model (hond, evt. mens als dat nodig is) Voorstel lokatie: Uithuizen, Dingebos of Uithuizermeeden, bosje achter de Torenstraat (beide locaties zijn op korte afstand van een treinstation) Iets over het model + foto: Cinna is een chihuahuapup van 17-4-2014. Ze is erg lief en sociaal, dol op aandacht, kroelen en spelen. Haar hobbies: takjes meenemen, grassprietjes/bloemblaadjes/afgevallen bladeren van de bomen aanvallen, over (droogstaande) greppels springen, knuffelen, etc.
Naam: Leanne Functie: fotograaf/model(hond, paard, mens) model Voorstel lokatie: bult uithuizen, dingebos, menkemaborg Iets over het model + foto: vida is een spaans hondje, met een de aparte kleur blue merle. ze heeft ook blauw in haar ogen. ze is erg lief ook naar andere honden toe. nona is een haflinger merrie die ook alles wel leuk en aardig vind.(kan alleen mee op loopafstand)
Banjer
Lid Nieuwsredactie
Functie:model Voorstel lokatie: geen idee , westerwolde? Iets over het model + foto: paard , fjord , western beleerd
Marie508
Geplaatst: 29-07-14 16:44
Ik zou wel willen komen met mijn hond. Hangt af van de locatie en de datum.
Naam: Marieke Functie: Hond. Voorstel locatie: Maakt niet zoveel uit. Zolang de afstand haalbaar is. Iets over het model + foto: Xandor is een malamute x berghond x bernersennen. Hij is nu 10 maand oud en is al heel groot.
Afhankelijk van de plaats wil ik me wel opgeven met onze berner sennen en eventueel ook als fotograaf. (Maar dat ligt er ook aan wanneer het is en of ik tegen die tijd een zoomlens heb.. anders worden veel foto's van vrij ver weg ben ik bang). Foto's volgen morgen, zowel v.d hond als van mij.
Banjer
Lid Nieuwsredactie
Ik ben bezig met een lijstje te maken van wie en waar maar heb deze nog niet af en dus nog niet online gezet.. ik heb een drukke week achter de rug dus vandaar..
We hebben dus 4 fotografen tot nu toe. We hebben 11 honden tot nu toe. We hebben 3 paarden tot nu toe.
Het lijkt mij handig zoals ik nu zie dat we een honden meeting doen aangezien we veel honden hebben en maar 3 paarden.. Ik weet niet of alle honden en paarden samen gaan. Wat vinden jullie?
Dit zijn de genoemde locaties tot nu toe. Wil iemand daar nog 1 aan toevoegen of komen we er zo uit?
leuk dat het lijstje af is. Voor mij klopt het lijstje. Vita onze zwarte hond, hebben we nog niet heel erg lang. Ze wordt wat nerveus van paarden, maar dat is verder wel goed onder controle te houden. Mits je haar aangelijnd houdt.
Ik hoor graag weer wat van jullie
Banjer
Lid Nieuwsredactie