Welkom
Hi! Ik ben Marieke, 18 jaar en ben druk aan het oefenen met fotografie. Ik heb inmiddels een aantal fotomeetings erop zitten, maar zou graag nog wat honden aan mijn portfolio toevoegen en daarom wil ik graag deze meeting organiseren. Lees even verder over wat info over de meeting.
Waar: Strand van Wijk aan Zee óf bij het Gaasterpad in Wijk aan Zee
Wanneer: 18, 19, 20 of 21 augustus
Hoelaat: In Wijk aan Zee op het strand zijn honden na 19:00 zijn toegestaan, dus als we voor die tijd verzamelen en op het strand zijn, lijkt me dat perfect.
Op het Gaasterpad in Wijk aan Zee zijn honden volgens deze website (http://www.kwispelgids.nl/hondenlosloop ... _zee_5447/) altijd los toegestaan in het losloopgebied. Toch lijken mij de avonduren wel een fijne tijd, ook ivm drukte overdag. Een uur eerder zou ook goed zijn.
Modellen: Ik wil de groep modellen niet te groot maken. Ook in verband met de tijd en het donker worden. Ik zat te denken aan 5 modellen.
Fotografen: Op zich kunnen fotografen met z'n tweeën tegelijk fotograferen en ik zelf heb dat als iets positiefs ervaren. Er kunnen dan 10 fotografen mee, waarvan ik zelf fotograaf ben. Nog 9 andere fotografen mogen zich dus aanmelden. Het minimum is evenveel fotografen als modellen. Het maximum is het dubbele aantal fotografen als modellen.
Aanmelden: Alle modellen mogen zich aanmelden, waarna er gestemd wordt door de fotografen en er maximaal 5 modellen mee mogen naar de fotomeeting. Op volgorde van stemmen komen de modellen vervolgens op de reserverlijst. Soms zijn we op zoek naar bepaalde type honden of hebben we voorkeur voor een bepaalde uitstraling. Voel je niet minder, alle hondenogen zijn prachtig! (:
Informatie Locatie
Wijk aan Zee:
Een fotoshoot op het strand vind ik zelf heel erg leuk. Op de website van Wijk aan Zee (http://wijkaanzee.info/index.php/honden-op-strand/) staat niet dat de honden na 19:00 perse aangelijnd moeten zijn, maar dat heeft ook te maken met de hoeveelheid strandbezoekers etc. Mijn ervaring is dat veel honden dan alsnog los lopen.
Kaartje, paars is parkeerplek, geel is looppad:

Gaasterpad in Wijk aan Zee:
Dit gebied van Wijk aan Zee ken ik zelf niet. Je loopt een pad in waarna je afslaat en bij een meertje uitkomt. Ook heel erg leuk! Ik wil daar best eens gaan kijken hoe en wat daar mogelijk is, dat kan wss komende week al!
Kaartje, paars is parkeerplek, geel is looppad:

Info voor het aanmelden
Modellen:
Als model is het handig als je hond enkele basiscommando's kent zoals stilzitten. Ook is het van belang dat je hond andere honden én mensen gewend is. Het is handig om wat afleiding en beloningen mee te nemen, zoals een speeltje of snoepje bijvoorbeeld.
Fotografen:
Van de fotografen wordt in ieder geval verwacht dat ze minimaal 5 foto's op webformaat leveren (met copyright). Verder kan er door de fotograaf zelf beslist worden wat hij/zij met de andere foto's doet.
Aanmelden Modellen
Boktnaam:
Naam:
Naam hond:
Ras hond:
Data beschikbaar:
Voeg minimaal 1 duidelijke foto toe!
Aanmelden Fotografen
Boktnaam:
Naam:
Website fotografie:
Data beschikbaar:
Als laatste...
Ik hoop op veel gezelligheid en natuurlijk op enkele aanmeldingen.
Wat mij betreft gaat de meeting ook door bij 3 modellen en minimaal 3 fotografen. Dan wordt het gewoon een mini meeting. Dit zal waarschijnlijk afhankelijk zijn voor de mensen die wat verder moeten reizen, maar hopelijk kunnen we er een leuke dag van maken!
Datum wordt z.s.m. besproken!
Liefs Marieke!