Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
_Juudith schreef:Haha nou bij de meetings die ik organiseerde plande ik een datum vooraf, konden mensen zich opgeven, konden fotografen hun voorkeur door geven en maakte ik een tijdsplanning en zagen we op de dag zelf wel precies hoe en wat.
Dat lijkt me voor deze meeting niet heel handig. Het lijkt me leuk om een locatie te hebben waar je meerdere dingen kunt doen, bijvoorbeeld bos/heide en water of zand ofzo en eventueel visagie erbij.
Ook kwa attributen mag het wel wat uitgebreid zegmaar.
Niobe schreef:_Juudith schreef:Haha nou bij de meetings die ik organiseerde plande ik een datum vooraf, konden mensen zich opgeven, konden fotografen hun voorkeur door geven en maakte ik een tijdsplanning en zagen we op de dag zelf wel precies hoe en wat.
Dat lijkt me voor deze meeting niet heel handig. Het lijkt me leuk om een locatie te hebben waar je meerdere dingen kunt doen, bijvoorbeeld bos/heide en water of zand ofzo en eventueel visagie erbij.
Ook kwa attributen mag het wel wat uitgebreid zegmaar.
Oh zo!
Ik zat meer te denken dat dit makkelijker zou zijn qua locatie (je mag niet overal met paarden komen), parkeerplekken (nu geen trailers nodig) en tijd om model mooi op de foto te zetten (geen geluidjes nodig voor oortjes naar voren, etc)![]()
Hoewel voor dat laatste best wel wat tijd uitgetrokken mag worden bij mensenmodellen natuurlijk, is alleen maar fijn
Maar ik snap je!
WiancaR schreef:Staphorster bos vind ik wel leuk. Als we dan eind augustus/begin september doen hebben we wel veel wisselende locaties. Dan hebben we bos, heide en strand. Bij goed weer kunnen we dan misschien ook wel water foto's maken!