Ik ben zelf een amateur fotografe en wil graag leren dus heb ik besloten om eens een fotomeeting te organiseren!
Ik zat te denken aan de Zandbergen in Losser omdat dat een mooie zandvlakte is met veel mogelijkheden.
Datum
De meeting zal waarschijnlijk na de bouwvak vakantie plaats vinden. Het liefst nog in de vakantie, maar ik wil dit later met jullie beslissen
Dagindeling
Het is de bedoeling om voor de pauze de fotografen in groepjes van 2 tot 3 fotografen te doen en dan per groepje 1 model. Dan 30 min. per model portret foto's en eventueel dan losgooi foto's, dan een pauze en na de pauze rij foto's. Alleen dat niet meer in groepjes maar alle fotografen en dan 1 model. De modellen wisselen dan elke 10/15 min. af. Aan de hand van het aantal aanmeldingen kan dit helemaal veranderen. Maar dit is wat ik zo had bedacht. Als je iets beters hebt bedacht dan hoor ik dat graag.
Paddock, wel of niet?
Ik vind het zelf heel leuk om losgooi foto's te maken maar dit is niet zonder risico's. Daarom wil ik graag met z'n allen beslissen of we dit doen of niet. En hoe we dat dan gaan doen.
Aanmelden
Aanmelden kan bij mij via PB
Vul dan 1 van deze 2 lijstjes even in:
Fotograaf:
Naam:
Professioneel/amateur?:
Eventuele bijzonderheden/opmerkingen:
Model:
Naam:
Naam paard:
Ras:
Kleur:
Foto:
Eventuele bijzonderheden/opmerkingen:
Als er nog dingen missen, niet kloppen o.i.d. dan hoor ik het graag.