Nadat ik wegens privéredenen vorig jaar wat meetings moest cancellen, gaan we er dit jaar weer vol goede moet tegenaan !

Daarom heb ik besloten om op zondag 25 mei een fotomeeting voor honden te organiseren bij de Jonge Duinen, te Beverwijk.
Waar?
De Jonge Duinen te Beverwijk. Op dit mooie stukje natuur is al vaker een meeting gehouden, en ik persoonlijk maak hier ook vaak foto's en ritjes met mijn paard. Daarnaast is het altijd erg geliefd bij hondeneigenaren voor een rondje. Het is een diverse omgeving maar helaas niet heel groot. Wel kunnen we hier ook leuke spetterfoto's maken !
Enkele voorbeelden van de omgeving: klik, klik.
Wanneer?
De gekozen datum voor deze meeting is zondag 25 mei.
Wie?
Er zullen 8 modellen en 8 fotografen mee mogen. Er zal een ochtendgroep van 4 modellen komen en een middaggroep van 4 modellen.
Wat?
Na afloop krijgen alle modellen van alle fotografen minimaal 3 foto's op klein webformaat. Er is geen limiet.
Er dienen geen gratis originelen of gratis nabestellingen weggegeven te worden.
Hoe?
Hoe doe je mee?
Iedereen dient zich via PB!! aan te melden bij mij.
Hier in moet het volgende staan:
Hondeneigenaren
- Boktnaam
- Naam
- Algemene gegevens van de hond(ras/leeftijd indien van toepassing/geslacht)
- 2 foto's
Fotografen
- Boktnaam
- Naam
- Fotografienaam +/ website
Let op !
- - Ik houd zelf de lijst bij. Er komt hier ook een conceptlijst in het topic, maar die dien alleen ík bij te werken.
- Er wordt verwacht van de honden dat ze netjes stil kunnen zitten, bij voorkeur zonder aangelijnd te zijn.
- Níemand staat automatisch op de lijst. Fotografen worden geloot en modellen worden door de fotografen uitgekozen.
- Ik zet geen uiterste datum op het aanmelden, maar aanmeldingen ná 24 maart komen automatisch op de reservelijst.
Als er nog vragen zijn hoor ik het graag !
Liefs !