Ik wil bij voorbaat zeggen dat dit mijn eerste fotomeeting wordt die ik organiseer. Ik ken dus niet de fijne kneepjes ervan en mijn vraag aan jullie: hang mij daar aub niet aan op

Ik heb wel gespiekt bij de andere topic's en ik heb het idee dat het meest gangbaar is om 6 aanmelding's plaatsen te hebben voor modellen en 10 voor de fotografen, maar omdat ik zelf 2 paarden heb blijven er nog maar 4 plekken over. Ik zat dus te denken om 8 aanmelding's plaatsen te hebben voor de modellen en 12 aanmelding's plaatsen voor de fotografen.
De fotomeeting is in Mei. Ik denk dat het het handigst is om gewoon één datum vast te stellen en die datum is zondag 18 Mei. Als je je aangemeld heb en je blijkt uiteindelijk niet te kunnen laat het dan op tijd weten zodat ik op tijd een reserve model of fotograaf kan inlichten dat er een plekje vrij is.
Mocht er slecht weer opgegeven worden(via buienradar kan je het 2 weken van te voren checken), dan kijken we het een week aan en blijven de vooruitzichten voor die dag slecht, dan kijk ik wat voor weer ze de week erop geven, geven ze goed weer op wordt het verplaatst naar de week erop en dat is zondag 25 Mei. Mocht er dan weer slecht weer opgegeven worden, dan moet ik alsnog wat anders verzinnen.
De fotomeeting vindt plaats in het develbos/kijfhoek. Je heb daar erg leuke en mooie plekjes om mooie foto's te kunnen maken. Er lopen daar wel mensen met honden, dus het kan zijn dat er een hond uit de bosjes tevoorschijn komt

De aanmeldingen staan vrij en verder koppel ik er ook geen thema aan omdat dit mijn eerste meeting is die ik organiseer.
Aanmelden gaat als volgt:
Aanmelden voor Model
Naam:
Bokt naam:
Naam paard/pony:
Ras:
Geslacht:
Foto:
Aanmelden voor Fotograaf
Naam:
Bokt naam:
Website of Portfolio:
Fotografie ervaring:
(Mocht je als fotograaf geen portfolio of website hebben kan je ook gewoon een foto meesturen).
Alle aanmeldingen gaan via pb naar mij.
Ik hanteer 'wie het eerst komt wie het eerst maalt' principe. Mocht er iemand afvallen, dan stuur ik een pb naar diegene die als eerste op de reservelijst staat, mocht er een tweede afvallen dan stuur ik een pb naar de volgende op de reservelijst enzovoorts.
Ik hoop dat het duidelijk is en mochten er nog vragen zijn ben je vrij om die te stellen

Ik hoop dat er genoeg animo voor is!