Hallo Eliane (Eliane van Schaik fotografie) en ik (Laura Ploeger fotografie) willen graag een fotografie reis organiseren. Omdat dit vaker wordt georganiseerd maar dan echt naar het buitenland. Helaas is dit voor veel studenten te duur. Daarom dachten wij hé waarom doen we dit niet in het koude kikkerlandje zelf. Omdat de meeste fotografen toch echt studenten zijn en die een verre reis naar het buiten land niet kunnen veroorloven.
We zijn nog druk aan het brainstormen dus precieze datum hebben we nog niet. Maar het zal in de zomervakantie zijn. Hier voor gaan wij nog meerdere stallen benaderen, alleen voor wij dat doen en al druk datums gaan prikken willen we weten of er animo voor is. Want wat is er nou gezelliger als met een groep bokt fotografen op een eiland bivakkeren en een gezellige tijd hebben.
Dus lijkt het jullie net als ons een super leuk idee?
Wat zou t kosten en wat is het programma in grove lijnen ?? Ik ga regelmatig naar Texel namelijk maar ben na 3 dagen wel uitgekeken ik in 20 min het eiland rond.
Maar als er leuke dingen op staan wil ik het overwegen met een leuk prijsje
Lau
Geplaatst door de TopicStarter: 17-02-14 15:58
Wat de kosten zijn hangt volledig af van de grootte van de groep. over het programma:
Dat zal overdag bestaan uit fotograferen. Verder wouden wij kijken of wij een buitenrit ergens konden gaan maken. En we zijn nu vooral op leuke activiteiten aan het brainstormen. Zoals wat dingen bezichtigen en andere leuke ondernemende dingen. Naja natuurlijk niet elke dag fotograferen, er zal ook een dag komen dat we iets leuks gaan doen. Maar wat gaan we nog even bekijken
loesjevosje
Geplaatst: 17-02-14 16:20
Leuk initiatief, ga zelf vaak naar Texel, heb daar vrienden wonen. Mocht je een leuke buitenrit willen doen ga dan mee met de ritten van Jan Plezier Texel, ook hebben deze prachtige huifkartocht door de muy en de slufter.
astriidj
Geplaatst: 17-02-14 16:24
Ik zou het wel willen overwegen, afhankelijk van het programma en de kosten. Hoe lang zijn jullie van plan te gaan?
Lau
Geplaatst door de TopicStarter: 17-02-14 16:24
Bedankt voor de tip, hebben ze een website? Dan gaan Eliane en ik die even bekijken.
Lau
Geplaatst door de TopicStarter: 17-02-14 16:25
astriidj schreef:
Ik zou het wel willen overwegen, afhankelijk van het programma en de kosten. Hoe lang zijn jullie van plan te gaan?
Niet heel Lang ik denk een week ongeveer. Eliane zit nu op school, dus vanavond zal er meer duidelijkheid komen.
Wij gaan meerdere stallen bezoeken en daar foto's maken, dit zal plaatsvinden op die stal of op het strand. Maar natuurlijk is er ook nog ruimte om wat leuks te doen, de 1 naar laatste dag gaan wij een fotomeeting organiseren. Ook gaan wij een strandrit maken en er is natuurlijk ook ruimte voor andere leuke dingen dit zit allemaal bij de prijs in. Tenzij je los van de groep iets gaat doen dit is dan voor jullie zelf.
De laatste dag word ingedeeld met andere onderdelen als fotografie, dit word een dag met leuke activiteiten. Waar onder ook de strandrit.
Lijkt me een heel leuk idee, maar is het de bedoeling om er een workshop of iets dergelijks van te maken? Verder ook vragen met betrekking tot overnachting. Ik neem aan dat jullie dat dan allemaal regelen? Evenals (bijzondere) modellen en locaties voor de fotoreportages? Wat doen jullie als het slecht weer wordt etc?
mochten jullie zo ver komen dat het echt gaat lukken. heb ik eventueel 3 erg leuke ponys staan om op de foto te zetten, en kan eventueel nog andere regelen ook. heb ook nog een golden retriever voor mensen die iets anders willen als paarden
Ik wacht nog even het antwoord van eliane af, we zijn druk aan het overleggen. Leuk Luf_Midnight Dat hou ik zeker in gedachten.
sMieke
Geplaatst: 19-02-14 14:06
leuk! ik lees even mee! zou inderdaad wel wat info willen:
* is er een workshop? * programma * Wat heb je nodig: (laptop,camera evt eigen paard?) * Prijs: * Datum: * Maximum aantal deelnemers: * De prijs is inclusief (activiteiten, eten enz.)