Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Succes met je meeting! AnneXxX schreef:Dit lijkt mij meer een "de hele stal gratis aan foto's helpen dag" en daar zijn fotomeetings niet voor bedoeld.
), fotografen weer iets bij leren en modellen foto's krijgen (web-formaat) voor hun moeite. Als er wordt gezegd door de TS dat er liever niet hier gereageerd mag worden, sla je de plank in mijn ogen finaal mis.
Dus opzich vind ik het fair dat er alleen webformaat foto's gegeven worden.
AnneXxX schreef:Het is wel degelijk "gratis foto's" aangezien ze gratis gemaakt worden en op webformaat geleverd worden. Nabestellen gebeurd al vaak niet meer, omdat veel modellen een foto voor op Facebook oid tegenwoordig wel genoeg vinden en mocht er toch nabesteld worden, dat is bij een betaalde shoot ook niet inbegrepen.
Mocht op de stal van TS een probleem zijn dat de paarden niet gekozen worden worden bij meetings of geen vervoer oid, dan moeten zij gewoon een fotoschoot boeken.
Foto's krijgen d.m.v. een meeting moet je zien als extraatje of als een luxe, niet als een recht van iemand met een paard of een verplichting van een fotograaf.
Bedoel voor een betaalde fotoshoot wil je net zo goed dat je paard schoon en netjes is in een nette set en een mooie locatie dus daar zal je als model even veel moeite voor moeten doen.
xRiiannex schreef:xIirtJj schreef:Als je vanuit Haarlem moet komen, dan kan je tien keer beter met de fiets gaan.
Ik ga met de bus naar Haarlem. (woon in hoofddorp en ga geen 18 km fietsen)
, alhoewel een black foto ook nog wel wil lukken)