Na een leuke meeting te hebben gehad vorig jaar, in Egmond Wil ik het wat dichterbij huis doen ook omdat Egmond erg druk was.
Ik wil bijzondere paarden meenemen. Hieronder vallen oa Veel behang, drum horses, hoog dressuur, western, bijzondere kleurtjes.
Mini's mogen zich opgeven in mijn andere topic. Speciaal voor mini's
Ik neem 10 modellen en 10 fotografen. Fotografen is op aanmelding geen uitloting oid. Modellen worden als er meer dan 15 zijn op gestemd. Zo niet dan is het op aanmelding.
Oke dan nu het belangrijkste
Aanmelding via PB graag hele aanmelding dus alles ingevuld.
Model
Naam Boktnaam Naam paard Bijzonderheden Foto
Fotograaf Naam Boktnaam Fotografie naam Apparatuur Site
Elvier, wil je mij ook voor deze op de lijst zetten als fotograaf? Als je hulp nodig hebt bij het organiseren (of op de dag zelf bijv) geef maar een gil!
Ik wil me ook graag opgeven als fotograaf. Ik kom dan samen met stephz design.
Stuur je een pb!
Stephzdesign
Geplaatst: 06-01-14 18:29
_Lisaa_ schreef:
Ik wil me ook graag opgeven als fotograaf. Ik kom dan samen met stephz design.
Stuur je een pb!
Yeah!
SternPhoto
Geplaatst door de TopicStarter: 06-01-14 18:41
Toch besloten om 8 fotografen mee te nemen en 8 modellen. Modellen kunnen zich blijven inschrijven tot eind januari. Dan is er stemming tot 7 Februari.
Sta je op de reserve lijst van fotografen, niet getreurd, er vallen regelmatig mensen af. Hou de dag vrij !
Fotografen
1. Kani_ejj / Elvira / SternPhoto 2. K_im / Kim / Kim Claassens 3. Joey / Joey / Joey van der Peet 4. Ilona/ Ilona / Ilona van Baalen Fotografie 5. Blitz22 / Marcella / MVZ fotografie 6. annexxx / Anne / avwshots 7. meijer1990 / Nathalie / Nathalie meijer fotografie 8. Juliette 17 / Juliette / Juliette fotografie