Stephanie (Stephz-design) en ik hadden een idee om een Fotomeeting te organiseren met een speciaal thema en een meeting een beetje anders als anders!
Dit idee heeft Stephz-design via een inspiratiebron bedacht en het leek ons heel leuk om dit ook een keer te doen.
Haar inspiratie kwam door deze foto, dit is een klein beetje het idee;

Wij dachten aan als locatie;
Het Bergsebos in Bergschenhoek.
Wat willen wij doen met de meeting?
Het wordt een meeting puur en alleen voor Portret foto's, dus niet rijden en niet longeren.
De meeting heet niet voor niks Wicked Fantasy Horse shoot en daarom zijn wij dus ook opzoek naar modellen zoals; Kinderen, jongens en meisjes, of volwassen jongen of dame!
En natuurlijk de paarden, dan het liefst dus ook paarden met mooie volle en wat langere manen, het sprookjes effect dus. Daarbij willen wij maximaal 4 modellen zodat we per model 1,5 uur de tijd kunnen nemen (inclusief Make-up en foto's maken) en het dus perfecte foto's kunnen worden!
Wij zijn op zoek naar fotografen maximaal 3 met een goede portfolio! Deze worden door ons uitgekozen.
Er is visagie aanwezig geregeld door Stephz-design die kent zij privé, deze dames zorgen er voor dat voor de meeting de kinderen en volwassen modellen worden opgemaakt voor de foto's.
Op een rijtje;
- Meeting voor alleen Portret foto's.
- Kinderen, jongens of meisjes.
- Volwassenen, man of vrouw.
- Paarden, het liefst met veel behang(lange manen).
- Maximaal 4 modellen.
- Maximaal 3 fotografen met een goed portfolio.
- Visagie aanwezig.
Aanmelden graag met dit lijstje, ik hou zelf de quote bij met de lijst zodat ik het overzicht kan bewaren.
Aanmelden modellen;
Naam bokt;
Naam model zelf;
Naam paard;
Foto model;
Foto paard;
Aanmelden Fotograaf;
Naam bokt;
Naam;
Website of Facebook;
Wij hopen op veel aanmeldingen en een geweldige fotomeeting!
Groetjes _Lisaa_ en Stepz-design.