Een beetje kortdag, maar ik zou graag een mini fotomeeting willen organiseren voor zondag 25 augustus in de jonge duinen in Beverwijk.
Modellen zijn al bekend, alleen zijn er nog fotografen nodig. Zowel ervaren als onervaren zijn welkom voor een gezellig dagje fotograferen met lekkere cakejes die ik zal meenemen haha!
Modellen
De modellen heb ik al bij elkaar gezocht en heb geprobeerd de selectie gevarieerd te houden qua kleur, ras en mogelijkheden.
Zazou * NRPS * 7 jaar * Roan koffievos * 1.47 * Merrie * Ohz * Touwhalster met horsebead besteld *

Silvester * Welsh/shet * 6 jaar * bruin * 1.17 * Ruin * Vrijheidsdressuur: liggen/steigeren/jambette/kusje/buiging * Mennen *

Disaronno * Shetlander * 3 jaar * vos * 90cm * Ruin * Kan heel lief kijken * Jambette *

Skotti * IJslander * 12 jaar * zwart bont * ong 1.38 * Ruin * Ohz * Dikke bos manen/staar *

De locatie is de jonge duinen in Beverwijk, een niet hele grote locatie, maar wel eentje met afwisselende leuke plekjes, zoals bij het water of leuke bloempjes.
Parkeermogelijkheid bij:
Bankenlaan 174 - Het is een parkeerplaats zonder echt een adres, bij begraafplaats Duinrust.
Hier enkele foto's die ik daar zelf gemaakt heb:
Locatie foto 1 Locatie foto 2 Locatie foto 3 Locatie foto 4 Locatie foto 5 Locatie foto 6
Locatie filmpje, hier men ik een stukje door het park heen.
https://www.facebook.com/photo.php?v=10 ... =2&theater
Morgen ga ik ook het park in, om te kijken wat goeie plekjes zijn voor longeer en rijfoto's

Schema
Er is natuurlijk nog geen schema, want er zijn nog geen fotografen

In totaal zal de meeting ongeveer 3 a 4 uur in beslag nemen, uitgaande van:
* Portretfoto's 4 paarden a 20 minuten p.p.
* Longeerfoto's 4 paarden a 10 minuten p.p.
* Rij/menfoto's 3 paarden a 10 minuten p.p.
* En natuurlijk een pauze
Regels
Modellen:
* Schone paarden en tuigage.
* Probeer mee te denken voor leuke houdingen en weet wat je wilt.
Fotografen:
* Camera en spullen in orde en opgeladen.
* Weet wat je wilt zien van de modellen en durf eisen te stellen.
* Binnen 4 weken minimaal 5 foto's per model online.
Voor beide groepen geld, wees op tijd aanwezig en neem een goed humeur mee

Er komt een forum waar iedereen zijn foto's naar dient te uploaden en waar de modellen deze kunnen bekijken.
Fotografen
Ik zou zeggen fotografen meld je aan hier in het topic en niet over PB! Wie het eerst komt, wie het eerst maalt

Het mooist zou zijn als er 8 fotografen komen, zodat er in groepjes van 2 gefotografeerd kan worden.
Tijdens het aanmelden ook even aangeven welk dagdeel je kan komen, 's ochtends/middag/eind van de middag.
Geef je op via dit lijstje:
Naam:
Ervaring:
Website:
Dagdeel:
Zelf houd ik een lijstje bij met de aangemelde fotografen!