Een stalgenootje en ik kwamen pas geleden op het idee om een fotografenmeeting te organiseren hier in Heiloo, mede doordat mijn zwarte AV merrie Sharifa soms gevraagd wordt voor fotoshoots waarbij vervoer een beetje een probleempje voor ons vormt. Zodoende kwamen wij op het idee van het organiseren van deze meeting, ook om haar knappe tinkermerrie aan te bieden!
Fotografiemeeting
▪ Locatie: Het Maalwater, Heiloo. Foto & foto & foto.
▪ Datum: vrijdag 26 of zaterdag 27 juli. (Het hangt af van wat de meest geschikte datum blijkt onder de fotografen + modellen)
▪ Uitwijkdatum:
▪ Organisatie: Shanna_ & deb_tink
▪ Het idee is dat er plek is voor 8 modellen, waarvan 3 modellen al 'vast' staan en sowieso mee zullen gaan. Het aanmelden voor modellen staat open en we hopen op gave en diverse aanmeldingen!

▪ Er zal plek zijn voor 8 fotografen, de eerste 8 die zich aanmelden zullen mee gaan. (Ook hierbij geldt dat we bij veel animo gezamenlijk kunnen besluiten om 10 fotografen mee te nemen)
▪ De 8 fotografen kunnen zelf de overige 5 modellen kiezen uit de aangemelde paarden. Uiteraard kunnen fotografen ook zelf modellen benaderen. De modellen met de meeste stemmen gaan mee.
▪ Het idee is om een ochtend- en middaggroep te maken, met dan dus elk 4 of 5 modellen.
▪ De locatie biedt verschillende mogelijkheden. Zo is er water waar de paarden ook in kunnen, zijn er diverse plekken waar we een losgooi-paddock kunnen maken, zijn er bruggetjes, is er een breed ruiterpad voor eventuele rij-foto's en is er een parkeerplaats voor auto's en trailers. Het is goed bereikbaar.
Citaat:De vaste modellen
▪ Zwarte AV merrie Sharifa KSI van Shanna_. Foto & foto & foto.
▪ Zwart bonte tinkermerrie Sterre van deb_tink. Foto & foto & foto.
▪ Chique Haflingermerrie Allegra. Foto
Aangemelde modellen
▪ Witte PRE ruin Furia van madelief88. Foto & foto & foto.
Fotografen
1. Priisss (onder voorbehoud) - http://www.prispictures.nl
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
Reserve fotografen
-
-
Om dit topic overzichtelijk te houden zal ik de lijst van fotografen en modellen zelf bijhouden. Dus als je je aan wilt melden, meld dit dan in het topic of stuur mij of deb_tink een PB!

▪ Fotografen: Naam + evt. website.
▪ Modellen: Ras + naam paard + foto's.