Vorig jaar heb ik 2 shoots op de Lommelse Sahara georganiseerd en zou er dit jaar weer graag eentje doen op die locatie.
Bij deze wil ik dus op zondag 4 augustus graag weer eentje organiseren.
De Lommelse Sahara is gelegen in België, niet ver van Nederland. Velen onder jullie zullen al wel foto's zien passeren hebben die op deze prachtige locatie genomen zijn.
Voor de meeting ben ik dus op zoek naar speciale paarden zoals:
rastypische paarden, speciaal getekende paarden, paarden met een speciale kleur, paarden met speciaal tuig, paarden met goede kennis van vrijheidsdressuur, paarden met veel behang, chique hengsten, paard en ruiter in thema,....
Ik dacht persoonlijk aan 6 à 8 paarden en een 6-tal fotografen.
Vorig jaar namen we steeds 1 uur per paard en namen alle fotografen tegelijkertijd foto's.
In februari deed ik een meeting mee in NL en daar werd er in groepjes van 2 fotografen gefotografeerd en kwamen er meerdere modellen tegelijkertijd.
Wat is iedereen zijn voorkeur?
Fotografen kunnen zich inschrijven door een pb te sturen met volgende info:(later worden dan uit de aanmeldingen de fotografen gekozen)
Naam:
Boktnaam:
Website of portfolio:
Voorkeur 1 groep fotografen of groepjes:
Modellen kunnen zich ook via pb aanmelden met volgende info:(gekozen fotografen kiezen dan de modellen uit aan de hand van stemming)
Naam:
Boktnaam:
Naam paard:
Ras:
Info over je paard(wat hij of zij eventueel kan):
Enkele duidelijke foto's:
)