Omdat het weer eens tijd wordt voor een fotomeeting op het Kootwijkerzand, heb ik besloten om daar een hondenmeeting te organiseren.
Dit keer waarschijnlijk niet als fotograaf, maar als model met mijn hond

Maak je geen zorgen, ik zal de hele dag aanwezig zijn, en zal zorgen dat de hond door iemand wordt vastgehouden/gebracht/gehaald zodat ik me kan richten op het organiseren van de meeting. Mocht mijn hond niet mee mogen nav. de stemronde, ga ik als fotograaf mee.
Wat: Een fotomeeting met honden. Er zullen 8-10 honden aanwzig zijn, verdeeld over een ochtend- en middaggroep. Deze worden gekozen door middel van een stemronde. De honden met de meeste stemmen mogen mee met de meeting.
Ook zullen er 10 fotografen zijn, verdeeld in twee- of drietallen zullen zij alle honden één voor één op de foto kunnen zetten.
Note: als mijn hond niet mee mag als model zal ik als extra fotograaf mee gaan. Dan zullen er 11 fotografen zijn)
Waar: Kootwijkerzand (Gelderland), de parkeerplaats aan de Houtvester van het Hoffweg te Kootwijk.
Wanneer: 27 April
Hoe kan ik me aanmelden?:
In de post hieronder zullen 2 lijstjes staan. Eén voor de fotografen, en één voor de modellen. Quote alleen de lijst die jij nodig hebt. De rest spreekt voor zich lijkt me.
De modellen worden dus gekozen door middel van een stemronde. Ik gok dat deze stemronde ergens rond half Maart zal starten.
De fotografen worden op volgorde van aanmelding gekozen. Wie het eerst komt, wie het eerst maalt

Overig:
Het is niet toegestaan om als fotograaf gratis originele bestanden weg te geven. Ben je dit van plan, dan hoef je je niet aan te melden bij deze meeting. Dit om het zo eerlijk mogelijk te houden voor de fotografen.