Fotomeeting Honden in Leersum.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Eunomia

Fotomeeting Honden in Leersum.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-01-13 14:07

Hallo!

Aangezien ik bij de vorige meeting helaas niet met mijn eigen hond aanwezig kon zijn door de kou, heb ik besloten het nog eens te proberen, maar dan in de lente. :) Ik heb eraan zitten te denken om de meeting in maart/april te doen omdat het dan vaak al weer wat warmer aan het worden is. De meeting is alleen voor honden en wordt gehouden in [plaatsnaam].

Ik ben helaas zelf geen fotografe en zal dus zelf komen als model, ik kan wél de hele dag aanwezig zijn. Ik wil de modellen in twee groepen verdelen van 4 á 5 honden per groep. Dit om het zo rustig mogelijk te houden voor zowel de honden als baasjes en fotografen. De datum wil ik nog niet definitief gaan bepalen omdat ik een datum wil kiezen waar de meeste fotografen en modellen beschikbaar zijn.

De locatie zal hoogstwaarschijnlijk bij de zandverstuiving aan de Scherpenzeelseweg/ de Utrechtse baan zijn omdat ik dit zelf een mooie plaats vind. Maar over andere locatie's valt altijd nog na te denken, dit staat dus ook nog niet helemaal vast.

Alle soorten en maten van honden zijn welkom en ook beginnende en gevorderde fotografen. Het gaat er vooral om dat we met z'n alle een leuke dag gaan beleven en je nieuwe mensen leert kennen. Modellen die het puur doen voor de gratis foto's hoeven zich wat mij betreft niet aan te melden. :)

Lijkt het je wat om mee te gaan op deze meeting? Dan kun je je door middel van de onderstaande lijsten opgeven.

Ik wil me graag opgeven als fotograaf:
Bokt naam:
Naam:
Ervaring:
Camera:
Site:

Ik wil me graag opgeven als model:
Bokt naam:
Naam:
Naam hond:
Ras hond:
Foto:
Extra:

Ik hoop dat er veel leuke aanmeldingen voor deze meeting gaan komen en het een leuke dag gaat worden.

Eunomia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-01-13 14:14

Bokt naam: xPure.
Naam: [naam].
Naam hond: La Diva
Ras hond: Yorkshire Terriër x Shih Tzu.
Foto: Klik hier voor de foto van La Diva.
Extra: Erg druk, eigenwijs en brutaal. :')

_xLies

Re: Fotomeeting Honden in Leersum.

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-13 15:13

Heey Ann! Als de datum bekent is zal ik even vragen aan mn opa of we zijn hondjes mogen. Goed ?
Als t mag meld ik me graag model. ;D

Eunomia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-01-13 15:15

Liesj1998 schreef:
Heey Ann! Als de datum bekent is zal ik even vragen aan mn opa of we zijn hondjes mogen. Goed ?
Als t mag meld ik me graag model. ;D

Is goed hoor. :) Geef je anders gewoon vast op, dan sta je er in ieder geval tussen. Je mag anders Kyra ook altijd lenen. :Y)

_xLies

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-13 15:16

Haha, is goed :). Zal m wel even sms'en, dan weet ik iig of ik mag. Dan vraag ik Anouk ook mee, kunnen de 2 hondjes miss saampjes op de foo :).

Eunomia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-01-13 15:17

Liesj1998 schreef:
Haha, is goed :). Zal m wel even sms'en, dan weet ik iig of ik mag. Dan vraag ik Anouk ook mee, kunnen de 2 hondjes miss saampjes op de foo :).

Dat is ook leuk ja. :) Tanika zal ook wel van de partij zijn en misschien krijg ik Romy zo ver Kyra mee te nemen. :Y)

Eunomia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-01-13 15:23

Elmo_browny heeft zich via de PB bij mij opgegeven. :)

Ik wil me graag opgeven als fotograaf:
Bokt naam: elmo_browny
Naam: Bianca
Ervaring: Amateur
Camera: Tijdelijk (tegen die tijd ook nog wel ) Canon 1000D 70-300mm
Site: biebzpictures.weebly.com/

Eunomia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-01-13 15:24

Modellen:

1.

Fotografen:

1.

Bralindy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-13 16:13

Ik geef me op! (dankzij tip van Anna :D ) Moet nog wel even overleggen met het thuisfront als de datum bekent is :) Het beste is denk ik meivakantie, want dan kunnen er denk ik ook mensen door de weeks? Ik neem bij voorbaat een andere hond mee dan ik eerst ingedachten had omdat die waarschijnlijk al een foto meeting heeft op 19 mei. Het hangt ook af of we deze hond gaan dekken rond die tijd.. maar we moeten nog zien :o

Boktnaam: AngelSpirit
Naam: Lindsey
Naam hond: Mara
Ras hond: Leonberger
Foto:
Afbeelding Afbeelding
Extra: Grote hond (60+), atletisch, heel veel energie en erg nieuwsgierig en vriendelijk tegenover mensen en andere honden.

_xLies

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-13 16:23

Dan geef ik me ook alvast op, afzeggen kan altijd nog ;D.

Bokt naam: Liesj1998
Naam: Elise
Naam hond: Tika en Anouk.
Ras hond: Heidelwachtels
Foto: komt nog ;-).
Extra: Druk, jachthonden.

Eunomia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-01-13 17:46

Bedankt voor de aanmeldingen. De meeting wordt gehouden in maart/april en ik denk in het weekend in verband met school. :)

Eunomia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-01-13 18:20

Modellen:

1.

2.
Foto:
Klik hier voor de foto van Mara.
Extra: Grote hond (60+), atletisch, heel veel energie en erg nieuwsgierig en vriendelijk tegenover mensen en andere honden.

3.
Naam hond: Tika of Anouk.
Ras hond: Heidelwachtel.
Foto: Er komt nog een foto aan.

Fotografen:

1.
Laatst bijgewerkt door Eunomia op 22-01-13 18:22, in het totaal 1 keer bewerkt

Eunomia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-01-13 18:22

Liesj1998 schreef:

Je mag maar één hond meenemen, maar dan kun je tegen die tijd nog kiezen / de fotografen laten kiezen. Of wil Anouk ook met één van de honden mee?

_xLies

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-13 18:30

xPure schreef:
Liesj1998 schreef:

Je mag maar één hond meenemen, maar dan kun je tegen die tijd nog kiezen / de fotografen laten kiezen. Of wil Anouk ook met één van de honden mee?

Dat is idd de bedoeling, dat Anouk de ander mee neemt haha

Eunomia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-01-13 18:31

Liesj1998 schreef:
xPure schreef:

Zal ik haar er dan bij zetten, dan heeft ze in ieder geval een plaats. Welke moet bij wie?

blond_queen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-13 18:41

Hoi :wave:

Ik wil mijn hondje ook graag aanmelden als model.

Bokt naam: blond_queen
Naam: Annabel
Naam hond: Flush
Ras hond: Kooikerhondje
Foto: zal ik vanavond even zoeken.
Extra:

Bagheera_206

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-13 18:46

@xPure: Wowie! Nu al een nieuw topic? := Wat vond je aan de meeting van afgelopen zondag goed gaan? Wat heb jij van zondag geleerd en ben jij van plan anders te doen bij deze meeting?

_xLies

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-13 18:47

xPure schreef:
Liesj1998 schreef:
[quote="xPure"

Zal ik haar er dan bij zetten, dan heeft ze in ieder geval een plaats. Welke moet bij wie?[/quote]

Doe maar anouk bij anouk en tika bij mij. Als t word omgedraaid boeit het ook niet zo xd.

_xLies

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-13 18:48

Bagheera_206 schreef:
@xPure: Wowie! Nu al een nieuw topic? := Wat vond je aan de meeting van afgelopen zondag goed gaan? Wat heb jij van zondag geleerd en ben jij van plan anders te doen bij deze meeting?

Ik denk dr ouders eerder te laten beslissen xd, en alles eerder duidelijk hebben en zelf optijd komen ?

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-13 18:57

xPure schreef:
Alle soorten en maten van honden zijn welkom en ook beginnende en gevorderde fotografen. Het gaat er vooral om dat we met z'n alle een leuke dag gaan beleven en je nieuwe mensen leert kennen. Modellen die het puur doen voor de gratis foto's hoeven zich wat mij betreft niet aan te melden. :)

Ik haak even in, ik ben per PB benaderd voor deze meet en zal even duidelijk uitleggen waarom ik niet meedoe ;)
Ik ben bij voorbaat al geen voorstander van modellen die meetings als deze organiseren. Als jij een leuke dag wilt hebben en nieuwe mensen wilt leren kennen, waarom organiseer je dan geen wandeltocht?
Op mij komen zulk soort meetings namelijk over als een graaikans voor gratis fotos ;)

Als model zijnde (en dat geld voor paarden & hondenmeetings) ben je met je dier bezig, en niet met de meeting. Dat vraagt om ongecontroleerde meeting die in het honderd loopt.
En dat is logisch, jij moet er voor zorgen dat je dier goed kijkt en oplet op de fotografen.

Als je graag een meeting wilt organiseren, doe dit dan even in overleg met iemand anders. Schiet een fotograaf aan of iemand die ervaring heeft met meetings. Of, meld jezelf en je paard gewoon aan bij een andere meeting. Heb jij ook geen gezeik als het allemaal niet goed lukt.

Eunomia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-01-13 19:24

Modellen:

1.

2.
Foto:

3.
Naam hond: Tika.
Extra: Druk, jachthond.

4.
Bokt naam: blond_queen
Naam: Annabel
Naam hond: Flush
Ras hond: Kooikerhondje
Extra: Niet van toepassing.

5.
Bokt naam: Didoe.
Naam: Anouk.
Naam hond: Anouk.
Extra: Druk, jachthond.

6.
Bokt naam: TanikaDiddan.
Naam: Tanika.
Naam hond: Misty.
Ras hond: Border Collie.
Foto: Klik hier voor de foto van Misty.
Extra: Niet van toepassing.

Fotografen:

1.
Laatst bijgewerkt door Eunomia op 22-01-13 19:43, in het totaal 2 keer bewerkt

Eunomia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-01-13 19:26

Bagheera_206 schreef:

Ik heb er veel van geleerd, en ja nu al een topic aangezien ik het toch jammer vond niet met Diva te kunnen. Ik ben van plan ook zelf de hele dag aanwezig te kunnen zijn en alles net iets beter voor te bereiden. Dat het op het laatste moment fout ging kwam voornamelijk door mijn ouders die om half elf 's avonds, de dag vóor de meeting, besloten dat ik niet met de gewenste hond kon komen.

Eunomia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-01-13 19:33

Marjoow schreef:
xPure schreef:

Ik haak even in, ik ben per PB benaderd voor deze meet en zal even duidelijk uitleggen waarom ik niet meedoe ;)
Ik ben bij voorbaat al geen voorstander van modellen die meetings als deze organiseren. Als jij een leuke dag wilt hebben en nieuwe mensen wilt leren kennen, waarom organiseer je dan geen wandeltocht?
Op mij komen zulk soort meetings namelijk over als een graaikans voor gratis fotos ;)

Als model zijnde (en dat geld voor paarden & hondenmeetings) ben je met je dier bezig, en niet met de meeting. Dat vraagt om ongecontroleerde meeting die in het honderd loopt.
En dat is logisch, jij moet er voor zorgen dat je dier goed kijkt en oplet op de fotografen.

Als je graag een meeting wilt organiseren, doe dit dan even in overleg met iemand anders. Schiet een fotograaf aan of iemand die ervaring heeft met meetings. Of, meld jezelf en je paard gewoon aan bij een andere meeting. Heb jij ook geen gezeik als het allemaal niet goed lukt.

Je kunt er ook eens met een andere blik tegenaan kijken dan iedereen direct in het negatieve rijtje te plaatsen. ;) Ik ga geen wandeltocht organiseren omdat ik een kleine hond in mijn bezit heb die niet zo ver kan lopen en ik door medische redenen ook niet. Natuurlijk heb ik naar andere meetings gekeken, heel veel zelf, helaas zijn deze allemaal op meer dan één uur reizen en aangezien ik geen auto heb, vind ik dat veel te veel om met het ov te doen. :)

Ik heb afgelopen zondag een meeting georganiseerd waar ik niet met de opgegeven hond aanwezig kon zijn in verband met de kou, dit is dan ook de reden dat ik het nogmaals wil doen, maar dan in de lente zodat de kou minder is. Ik heb je een PB gestuurd aangezien ik een advertentie van jou zag waar je gratis shoots deed om je portfolio uit te bereiden, ik zie persoonlijk weinig verschil tussen het gratis maken van foto's één-op-één dan met meerdere fotografen van meerdere honden.

Het is aan jou de keuze of je mee gaat, of niet. Daar lig ik echt niet wakker van en het was totaal niet vervelend bedoelt maar ik vind het jammer dat je het zo oppakt.
Laatst bijgewerkt door Eunomia op 22-01-13 19:50, in het totaal 1 keer bewerkt

Eunomia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-01-13 19:42

En ik heb inmiddels nog een aanmelding per PB gehad.

Bokt naam: TanikaDiddan.
Naam: Tanika.
Naam hond: Misty.
Ras hond: Border Collie.
Foto: Klik hier voor de foto van Misty.
Extra: -.

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-13 19:58

xPure schreef:
Marjoow schreef:

Je kunt er ook eens met een andere blik tegenaan kijken dan iedereen direct in het negatieve rijtje te plaatsen. ;) Ik ga geen wandeltocht organiseren omdat ik een kleine hond in mijn bezit heb die niet zo ver kan lopen en ik door medische redenen ook niet. Natuurlijk heb ik naar andere meetings gekeken, heel veel zelf, helaas zijn deze allemaal op meer dan één uur reizen en aangezien ik geen auto heb, vind ik dat veel te veel om met het ov te doen. :)

Ik heb afgelopen zondag een meeting georganiseerd waar ik niet met de opgegeven hond aanwezig kon zijn in verband met de kou, dit is dan ook de reden dat ik het nogmaals wil doen, maar dan in de lente zodat de kou minder is. Ik heb je een PB gestuurd aangezien ik een advertentie van jou zag waar je gratis shoots deed om je portfolio uit te bereiden, ik zie persoonlijk weinig verschil tussen het gratis maken van foto's één-op-één dan met meerdere fotografen van meerdere honden.

Het is aan jou de keuze of je mee gaat, of niet. Daar lig ik echt niet wakker van en het was totaal niet vervelend bedoelt maar ik vind het jammer dat je het zo oppakt.

Een op een fotos, worden de modellen uitgekozen, en kies ik maar heel select modellen uit. Plus, dat zijn paarden geen honden :)

Maar het feit dat je zegt dat anderen niet mogen aanmelden als ze geen gratis fotos willen, maar zelf 2 meetings organiseerd kort achter elkaar met je eigen honden, zegt voor mij genoeg ;)