Margot (Mossel) en ik willen graag in November of december een Fotografiemeeting organiseren op de Posbank in Arnhem. Beschrijving van de locatie waar we afspreken komt t.z.t. per PB voor iedereen die meegaat.
Het plan is om met 10 fotografen en 5 modellen een gezellige middag vol fotografie te hebben!
Om iedereen een eerlijke kans te geven om mee te kunnen, zouden we graag de aanmeldingen via PB ontvangen. Voor fotografen: Naam/Boktnaam: Eerder bij meeting geweest: Camera e.d.: 06 nummer:
Voor modellen: Naam/Boktnaam: 06 nummer: Naam paard: Ras/kleur paard: Eerder bij meeting geweest: Graag bij elk model wat je opgeeft een foto bijzenden.
Wees niet getreurd als je niet word uitgekozen! Er is altijd een reservelijst voor modellen en fotografen, en de ervaring leert dat er nog wel eens wat afmeldingen zijn.
Modellen: Op de Posbank moet je in bezit zijn van een vergunning! Wij gaan zelf even navragen hoe duur dit per vergunning is, en of wij die ergens kunnen regelen. Zodra we hier meer over weten posten we dit uiteraard in het topic!
Marjo
Geplaatst door de TopicStarter: 07-10-12 15:41
Voorgestelde Data:
Zaterdag 03 November
Zaterdag 10 November
Zondag 11 November
Zaterdag 17 November
Zaterdag 24 November
Zondag 02 December
Zaterdag 08 December
Zondag 09 December
Zaterdag 15 December
Zondag 16 December
Zaterdag 22 December
Zondag 23 December
Zaterdag 29 December (Geen voorkeurdatum ivm vuuwerk)
Zondag 30 December (Geen voorkeurdatum ivm vuuwerk)
Ps: vergunningen voor op de Posbank kosten 10 euro per paard (een jaar geldig, dagvergunningen bestaan niet meer) en kun je bijv. bij het bezoekerscentrum in Rheden kopen. Ook de camping in Laag-Soeren verkoopt ze.
Marjo
Geplaatst door de TopicStarter: 07-10-12 22:43
Britt1 schreef:
Ps: vergunningen voor op de Posbank kosten 10 euro per paard (een jaar geldig, dagvergunningen bestaan niet meer) en kun je bijv. bij het bezoekerscentrum in Rheden kopen. Ook de camping in Laag-Soeren verkoopt ze.
Mossel kent mijn paarden ook al, dus andere modellen mogen sowieso wel voorrang. En ik heb nou niet echt een WAAAAAAAUUUUUW paard. Wel mooie, maar niet HET.