Daarom een poging om in de nazomer van 2012 een fotomeeting voor honden te organiseren!
Datum en locatie:
Als locatie had ik heidegebied de Renderklippen in gedachten, dit ligt tussen Heerde en Epe. Dit gebied bestaat uit met heide begroeide stuwwallen en er zijn veel hoogteverschillen. In het gebied bevinden zich tevens enkele vennetjes. Honden mogen loslopen op de heide. In de nazomer (augustus/september) staat de heide in volle bloei, wat volgens mij prachtige plaatjes kan opleveren! De datum is nader te bepalen, maar gezien de bloeiperiode van de heide zal dit in augustus/september zijn.
Voor wie?
De meeting is niet alleen bedoeld voor professionele fotograven. Ook beginnende fotograven, mensen die hun portfolio willen uitbreiden of mensen die gewoon lekker willen oefenen met hun camera zijn welkom.
Om het voor de fotograven interessant te houden, ben ik op zoek naar rastypische honden, bijzondere rashonden en bijzondere kruisingen. Om het voor iedereen leuk te houden, is het wel van belang dat de honden sociaal zijn naar mens en dier! Daarnaast lijkt het me vanzelfsprekend dat er geen loopse teven mee worden gebracht.
Gezien de grote animo in andere topics zal er gebruik worden gemaakt van een opgavelijst, zodat fotograven en modellen elkaar niet in de weg lopen en iedereen de kans heeft om mooie plaatjes te schieten.
Modellen worden in principe gekozen op basis van opgave. Er zal daarnaast echter wel rekening worden gehouden met de variatie aan modellen, zodat de fotograven niet steeds dezelfde rassen voor de lens krijgen. Bij de opgave van de modellen is het dan ook handig om te vermelden om wat voor hond het gaat en eventueel een foto toe te voegen in link.
Fotograven:
1. amy_leftover (eventueel als er plek over is voor fotograven)
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
Modellen:
1. amy_leftover, Bentley (Duitse herder) http://i161.photobucket.com/albums/t208 ... C01411.jpg
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.