Credits voor: Bri'Chel fotografie
Fotomeeting voor paarden tijdens de zonsondergang op het strand van Hargen aan Zee.
De meeting zal plaatsvinden op Zaterdag 2 September
Dit is het nieuwe topic naar aanleiding van het oude topic die op 12 Augustus niet door kon gaan.
Iedereen die zich daarvoor heeft aangemeld krijgt voorrang op nieuwe aanmeldingen.
Ik wil uiteindelijk maximaal 4/5 paarden mee dit ivm de zonsondergang.
Ook wil ik in groepjes van 2 fotograferen dus dat houd in maximaal 10 fotografen.
De fotografen loot ik uiteindelijk als er veel aanmeldingen zijn zodat zowel ervaren als minder ervaren fotografen de kans krijgen mee te mogen.
De fotografen kiezen uiteindelijk de 4/5 paarden die mee gaan als model.
De meeting zal om 7 uur starten op het strand van Hargen, half 7 verzamelen op de parkeerplaats en vanuit daar gezamenlijk naar het strand.
Het zal voornamelijk gaan om portret en losgooi foto's (mits een fotograaf of model paddock paaltjes en lint heeft, deze heb ik helaas zelf niet ter beschikking) mocht de paddock niet doorgaan kunnen we nog kiezen voor rij foto's. Het is dus wel handig dat je paard binnen de paaltjes/lint blijft voor de evt losgooi foto's. Ik kies liever niet voor een longeerlijn omdat je dit in de houding van het paard terug gaat zien op foto's.
Wil je je opgeven? Vul dan even onderstaand lijstje in:
Voor de fotografen:
Boktnaam:
Fotografienaam:
Apparatuur:
Ervaren/beginnend:
Portfolio/website:
Voor de modellen:
Boktnaam:
Naam paard:
Ras paard:
Extra's:
Min 2 foto's:
Ik houd zelf de lijst bij van aanmeldingen, ga dus niet quoten, ik voeg je vanzelf toe.