Helaas is de laatste meeting hier niet helemaal lekker gelopen en is de meeting uiteindelijk niet doorgegaan, tijd voor de herkansing!
Bokker ikheetesmee en ik nemen de organisatie op ons.
De locatie
Het grote veld bestaan uit brede zandpaden, smalle zandpaden en prachtige open stukken. Ik kom hier zelf al jaren en weet een aantal mooie plekjes te vinden. Eigenlijk kun je op het grote veld alles vinden wat je wilt.
Praktische informatie
We hebben geen thema voor de meeting, maar het zou leuk zijn als paard en ruiter allebei hun best doen om er leuk uit te zien en de kleding enigszins op elkaar af te stemmen. We kunnen rij en standfoto's maken, voor losgooifotos is vast iets te regelen maar we moeten wel rekening houden met wandelaars in het bos.
Er kunnen maximaal 8 fotografen en 8 modellen mee. De modellen worden in een ochtend groep en middag groep ingedeeld. Dit houd in dat de fotografen in duo's fotograferen
Een exacte datum is nog niet bekend. Ik zat te denken aan februari/maart, zodat we de tijd hebben om alles goed te plannen. De meeting zal in overleg met de deelnemers worden gepland.
De locatie zal net aan de Heidepolweg zijn waar er geparkeerd kan worden met de trailer en van waar je direct het bos in kunt lopen. Ik ga van te voren nog even die kant op om de geschikte foto plekjes te zoeken en daar plaatjes van te schieten voor jullie zodat jullie een idee hebben.
Mochten er nog vragen zijn mogen deze uiteraard in het topic of via pb worden gesteld. Denk even goed na voor je je aanmeld zodat er zo min mogelijk afmeldingen zijn.
Aanmelden
Model
Boktnaam:
Naam:
Paard (foto in link):
Bijzonderheden:
Fotograaf
Boktnaam:
Naam:
Site/voorbeeldfoto:
Bijzonderheden:
Aanmelden gaat op volgorde van aanmelding, wanneer er geen plekken meer zijn komt er een reservelijst. Bij uitvallers stuur ik diegene een pb!
Ik zal zelf meedoen als model met m'n merrie en ruin, maar ik deel de tijd op die ik heb voor 1 zodat er nog 7 anderen mee kunnen! Dit is de ruin, van de merrie moet ik even een goede foto maken

Ik hoop op een leuke en gezellige meeting!
Groetjes,
Lauri