De vorige topic zouu xDenies organiseren, ik heb haar moodboards gebruikt voor dit topic

Deze meeting organiseer ik samen met hamsterfan!
Wij zullen beide aanwezig zijn als fotografen.
Gianti Fotografie // Sylvana Dingjan Fotografie
We zijn opzoek naar andere boktfotografen, modellen en honden! Je kan je ook opgeven als model zonder hond en natuurlijk je hond zonder jezelf op te geven. dan koppelen we daarna

Voor iedereen, opgeven via PB!!! dit om het overzichtelijk te houden, PB kan naar mij of naar hamsterfan.
Wij staan ook altijd open voor eigen in breng!
Aangezien we geen zin hebben om achteraf achter telefoon nr. te zitten als je geselecteerd wordt vraag ik hier gelijk al om. Uiteraard gaan we hier vertrouwelijk mee om. Mijn ervaring is dat het erg fijn wordt gevonden om voor de meeting een app groep te hebben, als je hier niet in wil, hou dan wel goed het topic in de gaten voor belangrijke updates!
locatie Soesterduinen!
datum Onze voorkeur gaat uit voor september, maar als er besloten is wie mee gaat, dan zal er een datum prikker rond baan met ook datums in oktober!
Het Idee,
Het beruchte moodboard!

Fotografen
Of je onervaren of ervaren bent, je bent welkom om je op te geven!!! Samen met hamsterfan selecteren we een goede groep van fotografen, en willen ook graag de beginners de kans krijgen. Met mij zullen er vast wel andere fotografen zijn die een beginner willen begeleiden!
paar kleine dingetjes als je wil opgeven
- geen foto's op orgineel formaat zonder logo gratis afleveren.
- minimaal 5 foto's, het liefste binnen een maand. Soms gaat dat even lastig, maar geef dan gewoon even een seintje!
Citaat:Opgeven?
Naam:
Boktnaam:
Portfolio:
ervaring:
wil je alleen of samen fotograferen:
wil je evt een beginner begeleiden:
telefoonnr en wil je evt in de app groep
* Model:
Zonder modellen geen fotoshoot

wat ik van je verwacht als model
- bereidt je voor, zorg dat je een outfits mee hebt die bij het thema passen
- vooral als je nog nooit model hebt gestaan, bereidt je voor voor poses! Kijk op internet wat er mogelijk is en wat je zelf ook graag wil uitwerken
Naam:
Boktnaam:
Portfolio/foto’s:
ervaring?:
telefoonnr en wil je evt in de app groep
* Hond:
Het liefste willen we honden hebben die bij het thema passen! Je kan je hond opgeven zonder zelf als model te komen. Honden hoeven niet perse los te kunnen lopen bij dit thema, echter vind ik het heel belangrijk dat een hond wel goed overweg gaat met andere honden en mensen, ook als die met jou zelf op de foto gaat.
Naam:
Ras:
Leeftijd:
Foto’s:
kan die los?:
telefoon nr en evt in app groep?:
Mua:
momenteel hebben we nog geen MUA en hairstyliste, ken jij iemand of ben jij iemand die graag die rol op zich neemt dan zien we graag een bericht tegemoet! Als er geen MUA zich aanmeldt hebben we paar opties, of ik doe de make up (ik heb hier ervaring mee voor fotoshoots), of er wordt een visagist ingehuurd, of je doet het zelf

Met of zonder ervaring; iedereen is welcome! Er word achteraf wel bekeken wie er het beste bij het thema past.

en nu hopen dat ik niets vergeten ben