Wat:
Een fotomeeting met menselijke modellen in het thema herfst of winter
Denk aan de lekkere gebreide truien, omslag doeken, mutsen, warme boots enzo
Wanneer:
De datum word bij genoeg aanmeldingen gekozen. Dit zal zijn op een zaterdag of zondag ergens in oktober of november.
Wie:
Ik ben op zoek naar minimaal 4 modellen (maximaal 8, zodat we het dan in 2 groepen kunnen doen en het voor de fotografen ook leuk blijft)
En minimaal 4 fotografen (liever meer), hoe minder fotografen er zijn, hoe minder modellen er helaas mee kunnen.
Modellen moeten minimaal 16 jaar zijn en ben je onder de 18 toestemming van je ouders hebben! Dit omdat beeld materiaal online terecht komt!
Geef je je op als model, dan is het fijn dat je wat ervaring hebt als model of het niet spannend vind/dicht klapt voor de camera. Dit zodat fotografen ook hun beelden kunnen gebruiken voor portfolio.
Mua's of stylisten zijn natuurlijk ook welkom!
Opgeven:
Lijk het je wat dan kun je je via pb bij mij opgeven! Heb je je niet via pb opgegeven? dan ga je niet mee in de stemmen!!!
Opgave modellen:
Bokt naam:
Echte naam:
Leeftijd:
Ervaring:
Voeg minimaal 2 recente en duidelijke foto's toe:
Opgave fotografen:
Bokt naam:
Echte naam:
Ervaring:
Website:
Bij veel aanmeldingen gaan fotografen mee op volgorde van aanmelden, modellen worden gekozen door de fotografen!
Verder vraag ik van een ieder actief mee te praten in dit topic! Dit om afmeldingen op het laatste moment te voorkomen! Niet is banketstaaf dan dat je er van uit gaat met een groep een dag af te spreken en de helft komt niet opdagen!