Ik reageer later even hoor, in ieder geval onwijs bedankt iedereen!
Wat ik even wilde melden. Er komt zojuist of facebook een duitse herder (teef) voorbij die vanmiddag is gevonden in Schipborg. Schipborg ligt aan de andere kant van de duinen, dus vlakbij waar we vandaag waren. Wellicht zitten hier mensen die bekend zijn in de omgeving. Dus als jullie weten van wie ze kan zijn?
HRE
Geplaatst: 21-09-14 22:18
m'n ouders wonen net buiten schipborg heb deze hond nog nooit zien lopen... heb een vriendin gevraagd die in schipborg woont!
Mooie foto's hoor wat voorbij komt. Magda het is je toch gelukt om foto's met de oren naar voren te maken. Knap! Dat waren maar weinig momenten ha ha. En die bokfoto, supergaaf! Heb ik het over het hoofd gezien of mis ik je watermerk in de foto's? Anders ga ik ze op fb spammen, maar misschien kijk ik niet goed genoeg?
nanda1980
Geplaatst: 22-09-14 08:45
Oh ik was te snel. Heb idd niet goed gekeken. Je hebt je merk goed verstopt of ik was nog niet wakker genoeg ha ha Dan zal ik ze op fb gaan spammen
Jolliej
Geplaatst: 22-09-14 08:48
magda_90
Geplaatst: 22-09-14 08:54
nanda1980 schreef:
Oh ik was te snel. Heb idd niet goed gekeken. Je hebt je merk goed verstopt of ik was nog niet wakker genoeg ha ha Dan zal ik ze op fb gaan spammen
Klopt , ik ben een beetje af van de grote duidelijke watermerken. Voor op mijn website nog wel, maar zo niet meer.
Bij Felix moest je gewoon goed timen hahaha, brave jongen.
Graag gedaan hoor en jullie ook bedankt!
Adawi
Geplaatst: 22-09-14 09:16
Wat leuk die eerste foto's!
Valt nu toch wel op dat ze nog wat meer mogen afvallen Al werkte de komende wintervacht helaas ook niet mee