~ Onder voorbehoud van het weer ~ (ziet er nu goed uit!)
De meeting gaat door bij ten minste 3 fotografen en 3 modellen.
Zondag 22 december 2013 te Zeegse
Op aan te rijden adres
Schipborgerweg 8
9483 TL Zeegse
Het gebied is niet erg groot, maar zeker groot genoeg om een fotomeeting te organiseren! Er zijn verschillende mooie achtergronden te vinden, genoeg ruimte om een paddockje af te zetten voor losgooifoto's. Er is goede parkeergelegenheid nabij de locatie, en zelfs een toilet is beschikbaar.
Voor wie
De meeting is open voor alle paardenrassen, bestaand en onbestaand (ook wel kruisingen genoemd (-; ) Fotografen zijn in alle leeftijden en ervaringsjaren welkom.
Organisatie
Vanwege de wat lagere temperatuur is er gekozen te werken met één groep, dat maakt dat er plaats is voor 4 modellen en 8 fotografen. Per model zal er begonnen worden met 4 aaneensluitende ronde's van elk een kwartier "portretteren", zodat alle fotografen alle modellen op de foto zetten. Vervolgens is er 10 min de tijd om de paarden los te gooien voor wat actie foto's en tenslotte kunnen de eigenaren hun paarden zadelen voor eventueel een ronde onder het zadel.
Tijd
Datum is dus zondag 22 december 2013. De tijdsindeling voor de dag;
Aanvang 11.45
11.45 - 12.00 naar locatie en welkom
12.00 - 12.15 modellen I
12.15 - 12.30 modellen II
12.30 - 12.45 modellen III
12.45 - 13.00 modellen IV
13.10 - 13.50 actiefoto's (ca. 10 min per paard)
14.00 - 14.30 rijden
14.30 - 15.00 uitloop & afscheid
Zoals jullie zien duurt de hele meeting maar 3 uur. In verband met eigenaren die tijdens portretteren veelal stil staan icm de toch wat lagere temperatuur is dit naar mijn inziens een fijn idee. Tevens kom ik zelf te paard naar de locatie en moeten wij voor het donker weer thuis zijn.
Opgave
Opgave via de lijst hieronder.
Fotografen graag compleet met fotografienaam en website.
Opgave fotografen kan tot 21 december 20.00 uur
Modellen maximaal 3 foto's per opgave, en geen omschrijvingen waardoor het overzicht verloren gaat.
Opgave modellen kan tot 15 december 20.00 uur
15 december na 20.00 uur maak ik een lijst fotografen waarin ze hun voorkeur voor modellen kenbaar kunnen maken.
Modellen na deze datum opgegeven komen op de reservelijst. Een model is al bekend; mijn Tinkermerrie Caily.
Fotografen schreef:Boktnaam - Fotografienaam - site
1. .... - .... - ....
2. .... - .... - ....
Modellen schreef:
Ik hoop op veel animo, en een mooie dag om naar uit te kijken!