Het leek me leuk een fotomeeting in de omgeving van Beekbergen te doen. en die voor iedereen toegankelijk is. Dus het maakt niet uit of je al veel ervaring of geen ervaring hebt met fotograferen, qua modellen dacht ik aan wat apart gekleurde paardjes of in speciale outfit Ik zat te denken aan een ochtend en middag ploeg, de precieze locatie weet ik nog, suggesties zijn altijd welkom. De datum zal of 8 juli worden locatie word aan gewerkt mooie plekjes mogen zeker aan bevolen worden ik dacht aan 12 fotografen en 6 modellen
fotograaf
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
reserven 1 2 3 4 5
modellen
1 2 3 4 5 6
reserven 1 2 3 4 5
modellen opgeven via pb worden gekozen door mij en de fotografen
Ik wil wel kijken of ik kan komen, Ben dan wel net terug van zeilweek... Ik moet dan wel vragen of mijn vader wilt rijden en of ik met Melodie mag komen aangezien het niet mijn pony is.
Dinniej
Geplaatst: 22-06-13 16:22
Nice. Ik ben ook wel benieuwd naar wat je zelf gaat doen. Fotograferen of model staan?
Als zich meer mensen uit Woudenberg aanmelden, is er dan eventueel iemand die samen met mij door het dorp wil stappen?
Marjo
Geplaatst: 22-06-13 16:23
Dinniej schreef:
Nice. Ik ben ook wel benieuwd naar wat je zelf gaat doen. Fotograferen of model staan?
Als zich meer mensen uit Woudenberg aanmelden, is er dan eventueel iemand die samen met mij door het dorp wil stappen?
Ik wil ook graag als t op n zondag is mijn tinkie Bart aanmelden even vragen of mijn verzorger dan mee wil om het samen met hem te doen, dan kan ik lekker foto's maken
Een stalgenootje wilde eigenlijk ook heel graag mee met dr tinker, die wordt binnenkort dus ze had gehoopt dat ze voordat hij weg was nog met n fotomeeting mee kon doen. Ze hoopte alleen dat bart dan ook kon zodat haar paardje wat rustiger is.