Dan is het handiger als jullie me in Grou ophalen.. Hoef ik ook niet naar Leeuwarden.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Arinossa schreef:Maar nu, wat doe ik aan. Wat moet Amber aan? Manen in een vlecht of knotjes of toch los? Neem ik een zadel mee of barebackpad, misschien heb ik dan mijn Barefoot zadel al, dan zou die ook mee kunnen.
M'n roze hoofdstel of de roze onderlegde, of de HH Switch, met een bijpassende kleur onderlegd, of zal ik er een frontriem met strass aan doen.
Je begrijpt, stress de komende dagen!!
Hebben de fotografen voorkeur?
Die kleuren steken zo af tegen de omgeving
. Frontriem met strass is mooi
. Als je nette knotjes (roosjes) kan maken dan kan dat, ben je er niet zo goed in dan liever gewoon los of eventueel in een hengstenvlecht
. Zadel kan je meenemen maar de barebackpad ook voor de zekerheid dan kan je altijd afwisselen. Let wel het mooiste is om met zo min mogelijk tuig te beginnen zodat er zo min mogelijk afdrukken in het haar staan. Misschien heb je ook nog wel een mooi roze touwhalsterje? lovelanga schreef:finnens schreef:Lovelanga, ik zou jou ophalen vanaf station Steenwijk, is het nog mogenlijk om met iemand anders vanaf daar (of station Meppel) mee te rijden?
Dat zou handiger zijn omdat wij 15/20 minuten er voor om moeten rijden zie ik net, met trailer. Ik dacht dat het dichter bij was
Als het niet kan haal ik wel, anders vindt ik het ook zo banketstaaf.
Nou, dat weet ik niet![]()
Dus bij deze:is er iemand anders met wie ik mee kan rijden vanaf station Steenwijk of Meppel?
precieze tijd verschilt natuurlijk of t steenwijk is of meppel.
en dan had k me geen zorgen hoeven te maken, want mijn broertje wil me altijd wel brengen (maar die is nu op vakantie)
Ik had me al afgemeld, ik hoop dat jullie het leuk hebben
Ik heb het ook druk