Het valt mij op dat de fotomeetings helaas wat verdwijnen op bokt. Vandaag dacht ik er toevallig aan. Dus heel last minute wil ik een (mini) herfstmeeting organiseren in de bossen van Beetsterzwaag. Ik kan begrijpen door deze last minute beslissing dat de meeting niet vol zal raken. Ik stel ook voor dat gewoon elk dier welkom is. Honden, paarden, cavia, fret, alpaca

Wel met een schoon/verzorgd of eventueel gewassen dier. Dit is een FOTOmeeting. Het is meer dan logisch dat je dan je best doet schoon en netjes te verschijnen. Is je dier echt enorm vies? Dan is er een kans dat je gewoon huiswaarts gestuurd wordt

Waar?
Poostweg Beetsterzwaag
Wanneer?
18 November 2023
Wie?
Honden & paarden voornamelijk. Andere dieren welkom!
Er wordt 15 a 20 minuten per dier gefotografeerd. Een levertijd van 3 weken houden we aan. Mocht dit niet lukken geef dit van te voren even aan. In de eerste week een voorproefje leveren zou wel leuk zijn. Minimum van 3 foto's leveren, geen maximum. Met een eventuele mogelijkheid tot nabestellen.
De honden kunnen aansluitend spelen. Dan kunnen de eventuele rijders hun paard opzadelen. Half 10 beginnen. Tussen 9 en 9.15 aanwezig! Ben je te laat? We beginnen stipt half 10. Je zou dan evt kunnen appen om te vragen waar we op dat moment fotograferen.
Wie weet tot ziens!

Lijstje model
Naam:
Boktnaam:
Diersoort:
Naam dier:
Wensen:
Bijzonderheden :
Rijden (paard) : Ja/Nee
Spelen (hond) : Ja/Nee
Lijstje fotograaf
Naam: