Een paar vriendinnen en ik zijn al een tijdje bezig met het maken en samenstellen van (eventueel historische) kostuums, maar we hebben eigenlijk niet zo veel tijd om er foto's van te maken. Daarbij ben ik zelf fotograaf, dus dan sta je niet al te vaak zelf op de foto

Daarom wilde ik kijken of er misschien meer enthousiaste kostuumliefhebbers zijn die op de foto willen, of fotografen die het tof vinden om foto's te maken! De locatie zal Appelbergen worden, ik heb daar een paar keer foto's gemaakt en het is er erg mooi en afwisselend. Er is zelfs wat water, maar dus daar kan je misschien iets met reflectie doen! Erin lukt natuurlijk pas in de zomer, vanwege de kou.
Nou is 'kostuum' natuurlijk ontzettend breed. We zouden het zo breed kunnen houden maar het ook iets specifieker kunnen maken, dat ligt een beetje aan de fotografen. Appelbergen is natuurlijk wel een mooie natuurlijke omgeving, dus het kostuum moet daar ook een beetje bij passen.
Qua datum dacht ik een beetje aan het voorjaar, in ieder geval als het weer wat beter is. Dat slaat nu natuurlijk nergens op

Ik kies de fotografen uit en daarna zullen de fotografen de modellen uitkiezen. Ik laat het heel even van de hoeveelheid interesse afhangen hoeveel fotografen en modellen er mee gaan, maar minimaal 6 fotografen lijkt me wel leuk, eventueel in groepjes van twee bij veel animo.
--
Lijstje voor de fotografen:
Boktnaam:
Website/portfolio:
Ervaring:
Lijstje voor de modellen:
Boktnaam:
Recente foto('s):
Idee/moodboard:
Foto's kostuum:
--
Zelf zou ik graag als model mee gaan! Ik heb een paar kostuums om uit te kiezen:
Redelijk authentiek vikingkostuum

Zelfde onderjurk maar wat stoerder, met een wollen kraag

En een nauwsluitende jurk, deze kraag is van een vriendin dus die doe ik niet aan. Ik heb ondertussen m'n eigen (die van hier boven) die ook heel tof is, dus die kan ik wel aan doen

Mijn zwaard meenemen gaat niet lukken, maar ik zou wel mijn ruiterboog mee kunnen nemen, voor een paar interessante foto's!