Aangezien de herfstkleuren mooi aanwezig zijn en het vakantie is

Voor de paarden is het vrij om aan de man/los aan te bieden of ook onder het zadel.
De bedoeling is om het voor iedereen een zo leuk mogelijke meeting te laten worden.
Er is een 'prikwei' met stroom aanwezig om los te laten lopen.
Daarnaast heb ik 5 fotoplekken uitgekozen en een soort roulatiesysteem zodat iedere fotograaf foto's maakt op iedere plek en ieder paard ook op iedere plek op de foto komt.
Er is heide, wei, bos, ruiterpad en een ruïne waar foto's gemaakt kunnen worden.
Om mijn roulatie systeem te laten werken is er plaats voor in totaal 5 paarden/pony's
En 5 tot 10 fotografen. (kan namelijk evt in duo's)
Datum: Zondag 22 oktober
De lokatie is Oude Willem in het Drents Friese Wold.
Langs de weg parkeren en een stukje lopen naar de lokatie voor de foto's.
Ik vang iedereen op bij de weg en loop mee naar de fotoplekken.
Tijdstip 12.00 uur.
(doe je mee dan ontvang je de exacte lokatie via whatsapp of pb)
Houd rekening met...
- Per model worden er minimaal 4 op webformaat geleverd voorzien van een logo.
- Nabestellingen gaan via de betreffende fotograaf. Ik ben niet verantwoordelijk voor eventuele prijsverschillen tussen fotografen en bemiddel hier ook niet in.
- Wees op tijd aanwezig. Niets is zo vervelend als mensen die te laat komen.
- Houd de datum vrij, ook als je op de reservelijst staat!
Mocht het heel erg slecht weer zijn dan gaat het niet door. Beetje kleine buitjes kan wat mij betreft wel gewoon. Dit zal ik beslissen op zaterdagavond. Volg dan dit topic of stuur een pb met je tel nr om toegevoegd te worden in een tijdelijke whatsappgroep voor deze meeting.
Geef je je op? dan ga ik er ook vanuit dat je komt!
Via een eerdere groep zijn al een paar aanmeldingen geweest. Deze vul ik alvast in.
Wil je meedoen? vul dan je naam hieronder in.
Paarden:
1) Salvador (Ruin: ijslander x welsh kleur Valk) en Iris Weijenberg (icelandic_welsh)
2) Dís (Merrie: IJslander kleur Leemvos Wildkleur) en Aukje Weijenberg
3) Bo (meer info volgt)
4)
5)
Fotografen:
1) Boudicca
2)
3)
4)
5)
6)
7)