Na een geslaagde meeting op deze locaties met honden, leek het mij ook leuk om het eens met paarden te proberen
Ik dacht eraan om de meeting ergens in augustus/september te doen, zodat de heide dan ook mooi in bloei staat. Ik kwam zelf op de volgende datum uit: zondag 25 september. Het is dan denk ik wel een beetje op zijn eind, maar door de vakantie en nog een wedstrijd kan ik zelf niet eerder.
Moodboard:
https://nl.pinterest.com/simoneprins98/ ... otografie/

foto van pinterest.
Wat:
Gezellige fotomeeting met paarden. Het zal vooral gaan om de stand en portret foto's. Ik ben zelf niet zo van de losgooi foto's. Mochten er toch liefhebbers voor zijn, dan kunnen we altijd nog overwegen om het er wel bij te doen.
Na die tijd zal er ruimte zijn voor rijfoto's.
Wie:
Iedereen is welkom! Klein, groot, jong en oud.
Er is ruimte voor 4 modellen en 8 fotografen. De meeting wordt op 1 dagdeel gedaan. De modellen zullen gekozen worden door de fotografen.
De fotografen gaan mee op volgorde van aanmelding.
Wanneer: Zondag 25 september 2016
Waar: Echtenerzand te Echten. Adres parkeerplaats: Velingweg, Echten.
Aanmelden:
Aanmelden mag gewoon via het topic.
Kijk goed of je kan op de datum van de meeting. Meld je daarna pas aan. Zet na het aanmelden de datum vast in je agenda. Zo voorkom je dat je je achteraf toch af moet melden oid.
Meldt bij het aanmelden of je voorkeur hebt voor de ochtend (v.a. 10.00 uur) of de middag (v.a. 13.00 uur)
De fotografen quoten deze lijst en vullen hem aan:
Citaat:Fotografen:
Boktnaam / Naam / Leeftijd / Apparatuur / Ervaring / Facebook en/of website
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
Reservefotografen:
De modellen vullen dit lijstje aan en voegen max 3 foto's toe. Zorg voor mooie en duidelijke foto's waar je paard goed op te zien is.
Aan de hand van de aanmeldingen in het topic, maar ik een overzichtelijk lijstje met de aanmeldingen. Deze hoeft niet gequoted te worden.
Boktnaam:
Naam:
Leeftijd:
Naam paard:
Ras:
Bijzonderheden:
Foto's:
Aanmelden kan tot en met zondag 21 augustus 22.00 uur. Mocht er veel animo zijn laat ik de aanmeldingen eerder sluiten.
Voor de meeting:
De fotografen en modellen zorgen ervoor dat ze op tijd aanwezig zijn op de parkeerplaats. De tijd van de meeting wordt later overlegd.
De modellen zorgen ervoor dat hun paard er netjes uit ziet. Het paard is netjes gepoetst en eventueel gewassen. Het tuig/materiaal is goed voor elkaar en netjes.
Denk goed na over je eigen kleding. Vraag eventueel de fotografen wat ze het liefst hebben.
Na de meeting:
De fotografen zorgen ervoor dat ze drie weken na de meeting de foto's naar de modellen gestuurd hebben. Per model lever je ongeveer 10 à 15 foto's aan. Meer mag natuurlijk ook.
Ik ga zelf mee als model met mijn paard Casanova, dus er kunnen nog 3 andere modellen mee.
Ik hoop op weer een gezellige meeting!