Hallo allemaal!
Het is alweer een tijdje geleden dat ik een fotomeeting heb georganiseerd dus ik vond het wel weer eens tijd worden. het idee is om een sfeervolle kleinschalige honden meeting te organiseren in Biesbosch de Elzen in Dordrecht.
dit is het beeld wat ik in mijn hoofd heb, zachte kleuren, zonlicht en warmte!

De Locatie:
De locatie waar deze meeting zal worden gehouden is bij Biesbosch de Elzen aan de oude veerweg in Dordrecht, daar is Bos, Heide en Zwemwater voor de honden en parkeergelegenheid.
het is wel een ietwat lastige locatie om te bereiken met het openbaar vervoer dus misschien is het handig om onderling af te spreken of je met iemand mee zou kunnen rijden van bijvoorbeeld Dordrecht centraal.
je kunt wel met bus 5 naar Dordrecht sterrenburg maar houd er dan rekening mee dat het nog zo'n 15 a 20 minuten lopen is naar het afspreekpunt!
Dit is een foto van de locatie:

En dit is de parkeerplaats het adres is: oude veerweg je komt daar langs hippisch centrum Dordrecht en langs een pensionstal en dan zie je aan je rechterhand de parkeerplaats.

Graag opgeven via Pb:
meld je je niet via een PB aan voeg ik je ook niet toe aan deze meeting! (Dit om het overzichtelijk te houden)
Er mogen 5 honden en 5 fotografen aanmelden zodat de meeting ook echt kleinschalig blijft en de fotografen per model genoeg tijd hebben!
Mijn Golden retriever Joy komt met mij mee als model dus zijn er nog 4 plekken over.
Lijstje voor de honden:
Boktnaam:
naam:
ras:
leeftijd:
bijzonderheden:
1 duidelijke foto:
lijstje voor de fotografen:
Boktnaam:
Naam:
Site:
Ik hoop jullie hierbij voldoende te hebben geïnformeerd, als er vragen zijn beantwoord ik die natuurlijk graag, op de dag zelf zorg ik voor iets lekkers en iets drinken voor zowel de fotografen en baasjes als voor de honden!
Ik zie jullie aanmeldingen graag tegemoet!