Aangezien het mooie weer er weer aankomt wil ik graag een foto meeting organiseren Ik zou het leuk vinden om dit te doen met border collie's en kruisingen daar van(mocht je nog een hond hebben mag deze uiteraard mee.)
Ik zou dit graag willen doen op 11 of 18 september net wat beter uit komt op de ginkelse heide in Ede.
Ik heb nog geen max aan honden en fotografe ik ben vooral benieuwd hoeveel er mee zouden willen doen.
Van de fotografe word verwacht dat ze minimaal 1 foto per model GRATIS aan de eigenaar kunnen tonen. maar hoe meer hoe beter. eventuweel bestellen op ware grote mag een bedrag voor gevraagd worden maar moet wel betaalbaar zijn. Ben je nog niet professioneel maakt dit helemaal niet uit gezelligheid en leren met modellen staan dan voorop.(wel graag even melden wat je kwaliteiten zijn.
voor vragen mag altijd gemaild worden.
Voor de modellen geld: ras bordercollie of x kruising leeftijd maakt niet uit. niet sociale honden zijn welkom maar mits duidelijk herkenbaar met kennismaking. foto's worden op een losloop terrein gemaakt. loslopen en spelen kan na de foto's altijd
een foto zou met wat info zou leuk zijn;
veranadautje
Geplaatst door de TopicStarter: 25-08-16 21:51
Ik zou zelf graag met mijn honden Daisy (teefje) 11 jaar kruising labrador x border collie en mijn hond Denver (reu) bijna 2 jaar en zuiver border collie komen
ga ik doen dankje. zou je met honden of met camera mee willen?
veranadautje
Geplaatst door de TopicStarter: 28-08-16 08:43
Honden die nu meegaan veranadautje : Denver (bc) Daisy (kruising) Twiggle 2 sable (bc) reuen
fotografe xMaxxiee
Laatst bijgewerkt door veranadautje op 28-08-16 08:50, in het totaal 1 keer bewerkt
MxW
Geplaatst: 28-08-16 08:49
veranadautje schreef:
Camera
veranadautje
Geplaatst door de TopicStarter: 28-08-16 08:50
xMaxxiee schreef:
veranadautje schreef:
Camera
Bedankt voor je snelle bericht
Anoniem
Geplaatst: 28-08-16 09:17
Ik zou graag meegaan met mijn Border Collie X Australian Shepherd. Hij is nu 7 weken, volgende week word hij 8 weken en gaan wij hem ophalen. Ik kan alleen helaas niet de 11e en 18e. De hele maand September zit ik al vol
Mocht het verplaatst worden houd ik mij aanbevolen
Je plant ook wel héél kortdag. Het is beter als je een stuk verder doet plannen.
Veel mensen zitten met volle agenda's of hun werk, als je verder plant dan kunnen mensen daar rekening mee houden en het inplannen. Eventueel vrij vragen op het werk indien nodig.
Daarnaast is je informatie niet helemaal duidelijk.
Kunnen fotograven zelf kiezen welke honden ze willen fotograferen of wie bepaald dat? Volgend punt is dat "Niet sociale honden" ook welkom zijn. Ik kan me voorstellen dat dit voor sommige mensen een bezwaar is.
Vier honden en welke fotograaf? Houdt er rekening meer dat sommige modellen zich opgeven en toch wel een behoorlijke reistijd hebben. Persoonlijk zou ik dan niet komen.
Dan maak je er toch een herfstmeeting van? Of desnoods een wintermeeting?