De Genieput in Havelte blijft toch wel 1 van mijn favoriete plekjes waar je veelzijdige foto's kan maken. Bos, water en (in augustus hopelijk bloeiende) heide.
Hier wil ik dan ook graag op zondag 21 augustus de stippels + kleurtjes meeting organiseren!

(foto's ter impressie van de locatie AvanKol Fotografie van eerdere meeting bij Genieput Havelte)
Modellen
Heeft jouw pony/paard leuke stippels/vlekken of een mooi/apart/bijzonder kleurtje? En kan hij of zij los of aan de longeerlijn in de paddock en is hij/zij niet bang voor water?
Geef je dan snel op als het je leuk lijkt om mee te gaan!
Dat kan door een pb te sturen met een volledig ingevuld lijstje.
Vul bij opgave dit lijstje in:
- Bokt naam:
- Naam:
- Naam paard:
- Geslacht paard:
- Bijzonderheden zoals kleur/voorkeur ochtend-middag/vrijheidsdressuur/outfit:
- Foto van je paard:
Er zullen 6 modellen mee gaan (twee groepen van 3 modellen) en de fotografen zullen de modellen kiezen door middel van stemmen. De overige modellen komen op volgorde van stemmen-telling op een reservelijst te staan en bij afmelding van een model wordt deze plek opgevuld door het eerstvolgende reservemodel
Fotografen
Er gaan (naast mij) nog 5 fotografen mee. Wil je mee als fotograaf? Geef je dan op via een PB en vul onderstaand lijstje volledig in.
- Boktnaam:
- Naam:
- Apparatuur:
- Ervaring:
- Website/Facebookpagina:
Ik kies zelf de fotografen uit en houd hierbij rekening met een gevarieerde groep, hiervoor graag jullie begrip. De fotografen die niet uitgekozen worden komen op volgorde van aanmelding op een reservelijst. Valt er een fotograaf uit, dan wordt deze plek opgevuld met de eerstvolgende fotograaf op de reservelijst.
Regels voor de fotografen:
- geen gratis foto's/bestanden in (groot) formaat weggeven aan modellen
- per model worden er binnen 4 weken na de shoot minimaal 7 en maximaal 15 foto's op webformaat geleverd, voorzien van een logo.
- nabestellingen gaan via de betreffende fotograaf