Dit jaar gaan mijn vriend en ik ook weer een Special effecten fotomeeting organiseren in Groote Keeten! We moeten nog in overleg met de rijvereniging voor de datum + locatie, maar willen de fotografen en modellen wel alvast op de hoogte houden van alle update's vandaar dat we nu al het topic openen.
De set-up van de meeting is dat wij een aantal fotolocatie's neer zetten met ieder een ander soort licht of ander effect waar portret foto's gemaakt kunnen worden.

Na de portret foto's worden de paarden losgegooid in een omheinde bak met rook, mijn vriend wil voor deze editie dezelfde rookmachine gebruiken als de eerste editie.

Als laatste kan er nog gereden worden in de rook-bak, niet meer dan 2 combinatie's tegelijk laten we rijden ivm de veiligheid.

Alleen hebben we in het verleden gemerkt dat niet alle modellen even voorzichtig zijn met de dure apparatuur wat van mijn vriend zelf is of wat hij gehuurd heeft voor de meeting, en hebben er modellen van de vorige editie van bijna de helft van de fotografen geen foto's ontvangen.
Daarom vragen wij van de modellen een vergoeding van 5 euro en van de fotografen 10 euro, mijn vriend en ik organiserend dit evenement natuurlijk volledig vrijwillig en hebben er ook nooit iets aan over gehouden ivm het huren van de apparatuur en het huren van het terrein van de vereniging. Nu is er vorig jaar o.a iets stuk gegaan van mijn vriend (niemands schuld kwamen we achteraf achter), en hebben we toch een beetje verlies gedraaid daardoor + dan ook niet van iedereen het resultaat kunnen zien heeft ons doen besluiten om de prijs te verhogen en onszelf wat meer zekerheid te geven

Fotografen
De uiteindelijke fotografen, zullen worden geselecteerd door mijn vriend en mijzelf, met onze bedoeling om een mengeling te maken van ervaren fotografen en beginnende fotografen. Graag je naam, bokt naam, camera, en website of Facebook pagina opgeven. In totaal mogen er 10 fotografen aan de meeting mee doen.
modellen
De modellen zullen ruim van te voren worden uitgekozen door de fotografen. graag bokt naam eigenaar, naam paard, ras en evt bijzonder heden opgeven samen met 2 foto's. Er gaan in totaal 5 modellen mee.

De datum gaan mijn vriend en ik samen zsm doorspreken, maar wij zullen de meeting gaan houden in juni of juli omdat die maanden kwa temperatuur en ook weer het beste zijn. Dit betekend alleen wel dat wij uit ervaring weten dat deze meeting ontzettend laat gaat worden. Vorig jaar hebben wij meerdere last-minute afmeldingen gehad omdat deelnemers het toch te laat vonden (ondanks dat ik dat al direct had aangegeven

Wij hopen er net als vorig jaar weer een geslaagde avond van te maken!